לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הומו.....ודתי


אני לא כותב לתעד - אני כותב כדי לחפש פורקן

Avatarכינוי: 

בן: 37

Skype:  cliffhnager88 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

שיחה מעניינת


הוא

איזה ספר מחמישה חומשי אתה הכי אוהב/מתחבר אליו?

אני

דברים

הוא

גם אני!!!

וואו.. רציתי לשאול אתמול ושכחתי

גם לך יש הרגשה כשאתה קורא בו כאילו משה מדבר ממש אליך?

אני

פחות

אבל הוא קצת יותר הומאני, גורם לי להתחבר אליו יותר

ביחס לדוגמא לויקרא: ספר נוראי.

ספר דברים מפתח לי את האהבה עם אלוהים

ספר ויקרא.. קצת עושה ההפך

הוא

אני לא יכול להסכים או להבין, מן הסתם. מבחינתי הכל אחד. אבל בדברים ובסוף של במדבר כבר יש את הרוח של א"י ואת הניצנים של כתיבת תורה שבעל פה, והמון אהבה

אני

בויקרא המון מוות

ואלוהים שם נתפס בעניי כעריץ זקן

גם כל עבודת הקורבנות הזאת

כאילו מורידה לי מייחודיות האלוהים שלנו

וספר דברים הוא המצאה גאונית

אומנם בסופו של דבר הוא חוזר על דברים שנאמרו

אבל הוא לא בהכרח חוזר על הכל

והאוסף הזה שנוצר הרבה יותר מרגש

ועם כל האיסורים של תועבה לא מוזכר שם משכב זכר

האמת.... שהייתה לי מחשבת כפירה פעם

הוא

אם זה אותו א-ל בכל התורה והתורה היא אותה תורה, זה לא משנה אם זה כתוב במקום אחד ולא בשני

אני

שספר ויקרא הוא ספר זמני, שהוא נועד לזמן מסוים - כשיש קורבנות

ובכלל זה משכב זכר

והמון מוות שם כבר מבוטלות.. ואלו שלא התבטלו.. מוזכרות בדברים

וזה לא אותו אל: אני כן חושב שאלוהים ניסה "להתאים" את עצמו לעם:

בשמות הוא היה חמוד.. מבין ומתחשב

ואז הבין עם מי יש לו עסק

ובויקרא מתחיל קצת לתפוס אותם קצר

ואז דור המדבר מתו.. ובדברים שוב יש קצת נימה יותר נעימה

הוא

אני חשב שאתה צריך לקרוא קצת מדרשים מפרשים

במיוחד הרב המלבים

אני

אני קורא את המלבים על הנביאים - כתובים

אני מזמן נטשתי את התורה

אתמול סיימתי נחמיה

ולפני זה עזרא

ולפני זה דניאל

ולפני זה משלי

ולפני זה איוב

חחחחחחחח

ואיוב היה הכי הכי הכי הכי יפה

הוא

אל תעשה טעויות, התורה זה הבסיס להכל

אני

בסדר... לא אמרתי עליה כלום

אני פשוט מעדיף ללמוד דברים אחרים

שאני יותר נהנה מהם

הוא

לבנות קומה שלישית בלי שתי הקומות הראשונות, לא יציב

אני

אוי די

זה לא שמעולם לא למדתי תורה

למדתי.. מיציתי

מתישהו אולי נחזור לזה

יש עוד מליון דברים אחרים שאפשר ללמוד

אוייי אבל המשפט של אגג

אחד הדברים החזקים!!!

פעם השתמשתי במשפט הזה באיזה שיר

הוא

גם אם נתעלם מזה שאי אפשר למצות את התורה, לא מיצית אותה אתה. אני אומר לך שלא. עובדה שיש לך הרבה חוסרים בהבנה של מה הולך שם

לא שאני לומד כל מה שצריך.. אבל לפחות אני מנסה.. אני יודע שאני לא מבין

********השיר******

הוא

דוקא בגלל שאתה כבר עם נסיון במלבים יהיה לך יותר קל

כרגיל אני לא יכול להגיד שהבנתי לעומק

אני

זה מדבר על בזבוז זמן

על זה שכל יום שעבר יכל לחיות פרפר

והקרבתי אותם לשווא

על כך שישנם אנשים ("לוחמים") שישרו נתיבם

ואני עדיין מסרב להיות כבר נורמלי

ואני מודע לזה ואין לי שום דרך להצטדק

ובקשה אחרונה שלי לפני שאני מקבל את העונש ("יום עברה")

זה שלפחות תבוא... לדעת שלא המתנתי (וע"י כך בזבזתי את הזמן) לשווא

כי העונש יגיע

"לא יימחל חלום פרפר"

והעונש הגיע "אכן מר המוות סר"

מבין?

הוא

מלנכולי

אני

כמו כל השירים שלי

כתבתי את זה ב9/4/2010

הוא

הייתי אומר שיש משהו שצריך שינוי :9

אני

ולא השתנה דבר

אני

כמה זמן לא כתבתי שיר

אני חי כבר 8625 ימים ואני מרגיש כזה עלוב

שאלוהים יסלח לי אבל...

אני מה זה שמח שפסח יצא בשבת

הוא

למה?

אני

כי אני לא יכול לסבול את השבתות האלו באמצע השבוע

ככה גם שבת וגם חג במכה

מבין?

הוא

סוג של

לי אין בעיה איתן, לפעמים זה קצת מלחיץ עם ההכנות. לא מעבר

אני

שמע... אתה צדיק וכו' אבל אני באמת כנה

אני לא אוהב שבתות שהורסות את כל השבוע

פעמיים לשבות בשוע זה יותר מדי

זה מתיש

משעמם

זה להיתקע ם המשפחה

וזה יותר תפילות

אתה איתי?

הוא

כן

אין לי משהו להגיד אז אני פשוט לא אומר

אני

כשאני חושב על זה

יש מישהו שחושב כמוני שצריך להיות כנה

"בנותינו כזוויות מחוטבות תבנית היכל"

זה המשפט הכי כנה והכי ישיר שיש

זה יפה!!

הוא

מה כנה בו? לא ירדתי לסוף דעתך

אני

שהבנות שלנו כוסיות!

זה הכי ישיר בעולם

זה לצאת נגד העמים

ולהשוויץ

אפילו זה כביכול מזמור דתי

הוא

נגיד

קשה לי לקבל, אבל לא חשבתי על זה

אני

למה קשה לקבל?

אז איך פרשת את זה?

זה לא שאמרו שהן צנועות

או צדיקות

זה אשכרה משהו שבא להדגיש את המראה החיצוני שלהן

הוא

קשה לי להאמין שכל המטרה של הפסוק היא על זה. זה נאמר ברוח הקודש, סביר להניח שיש מעבר

אני

או - קי

אני לא חושב שבהכל חייב להיות משהו מקובע

ואולי זו רמזיה לשלמה שיסתכל בנשות עמו ולא יקח נשים זרות?

אני חושב שאני אדם עמוק

הוא

לא נראה לי

(על שלמה)

אני

אבל לפעמים צריכים לדעת גם להסתכל על הפשט

הוא

שיר השירים זה פשט של סתם שני אוהבים? כמה שאני קורא יותר זה רחוק מזה שנות אור

אני

שמע... את הספר הזה רצו לשרוף

לפני שחכמים השכילו לרדת לדרש

אם חכמים קודם ראו את הפשט

כנראה שיש ממשות בלהסתכל גם על הפשט

הוא

קודם כל תדייק - לגנוז ולא לשרוף

דבר שני, חז"ל לא היו טפשים, ואת הפרד"ס הם הכירו יותר טב ממני וממך.

ושלישית, למה לא רצו לגנוז אותו לפני זה? הרי זה קרה בדור מסוים. צריך לבדוק מה יכול היה לעורר בעיות באותו דור

הרי גם על קהלת ואפילו יחזקאל נאמרו דברים דומים, ובזמנים לא מרוחקים, גג שני דורות מרחק, אז כנראה שהיה משהו באותה תקופה שהיה בעייתי

אני

בכל מקרה כשאני קורא את שיר השירים אני לא באמת מצליח לדמיין את כנסת ישראל מתחתנת עם הקב"ה...

אני כן לפעמים מדמיין שזה רומן שלי ושל מישהו

ואני מודה בזה

הוא

כמו שאם אני לא טועה נחום איש גמזו סירב לדרוש את ה"את" ב"את ה' א-להיך תירא"

אני

למרות שלגבר שלי אין שדיים כעופרים

בכל מקרה כתיבה מדהימה

סוחפת

מרגשת

ומעוררת הערצה

תגיד

אפשר לשאול אותך שאלה מביכה?

הוא

בבקשה

אני

עד כמה זה בענייך גרוע שגבר יהודי יתנשק עם לא יהודי?

הוא

אין לי מושג

אני

אתה חושב שיש הבדל בין להתנשק עם לא יהודי לבין להשתנשק עם יהודי?

הוא

נראה לי שזה גרוע באותה מידה, פחות או יותר. מי שנמצא בזה ו"מאמין" בזה ממילא בדרך כלל משליך הכל מאחורה, אז לא יהודי בשבילו זה סתם עוד מישהו

אני

יאאאאאאאא

ככה אתה חושב?

נניח וזו אישה וגבר כמה זה גרוע בעניך עם יהודיה תתנשק עם לא יהודי?

הוא

ברור

אני

מה ברור?

הוא

אם לא מבינים את ההבדל בין יהודי לגוי אז אין סיכוי שמישהו יבין מה כל כך רע בלהתחבר איתם. עלולים לראות גויים בודדים טובים ולשכוח שככלל הם רעים מטבעם. וחוסר ההבנה הזה בצד השני שלו הוא חסר הבנה של מה זה עם ישראל. הבנה של אלה מביאה למסקנה שהמרחק בין היהודי הגרוע ביותר לגוי הטוב ביותר הוא שנות אור. ובדרך כלל מי ש"מאמין" בנטייה הזו, כלומר אלה שהולכים במצעדים ופעילים והכל, בדרך כלל שונאים כל מה שקשור לדת ומסורת ולאומיות וכל זה

אני

אוקי אז אתה כן חושב שזה גרוע שגבר יהודי יתנשק עם לא יהודי

הוא

כן, אבל למי שמגיע לזה זה כנראה לא ממש משנה

אני

אני דווקא מכיר כמה לא יהודים שהייתי שמח להתנשק איתם

שוב זה לא להתחתן זה להתנשק

האמת שאני חושב שאפשר להסיק מ"הבא על אביו"

האם הבחור חייב משכב זכר? גילוי עריות? או שניהם?

התשובה היא שרק משכב זכר

כי היהדות לא משחיבה את משכב זכר כממש שכיבה

ומשום מה נדמה לי שזה קשור גם עם להיות עם לא יהודי

זה שאתה עם גבר זו העבירה

ולא עם זה שאתה עם לא יהודי

אגב

אפילו נדמה לי שלהיות עם לא יהודי זה פחות חמור

כי אתה כביכול "גורם" ליהודי אחר לא לחטוא

הוא

אבל אנחנו מצווים להתרחק מהגויים ככל האפשר

אני

אנחנו לא מצווים להתרחק מהם ככל האפשר

אסור לנו ללמוד מהם

ולהתערב בהם

אבל שוב לא מדובר על קדושת המשפחה

וגם אפילו לא מדובר על זוגיות.... השאלה המקורית שלי התייחסה למשהו חד פעמי

הוא

ולאכול איתם ולישון איתם ולסחור איתם אפילו קרוב לחגים שלהם (מה שפוסל את הנוצרים לנצח) ועוד הרבה דברים, ורוב האיסורים הם משום קרבה

אני

(במקרה הזה נשיקה)

שאלה נוספת

הוא

כן, הבנתי מה שאלת

אני

מה אתה חושב שיותר גרוע.... ללכת לשכב עם גבר ולהוציא זרע לבטלה.. או לשבת מול המחשב ולהספק רק בטומאת עיניים (ולהוציא זרע לבטלה)

הוא

בשורה התחתונה שניהם יובילו לאותו דבר, אבל ברור שבמיידי ללכת עם מישהו יותר חמור

אני

למה?

נניח הם לא עושים חדירות אוקי?

למה זה יותר חמור?

הוא

לא אמרת שהם לא

אני

עכשיו אני אומר

אז מה יותר חמור?

הוא

חכמולוג

אני מניח שזה לא משנה

אני

אני מנהל איתך דיון

הוא

בסדר, אבל לא מסרת את כל הפרטים

אני

זה משנה

א. כשאתה בוהה זה נתפס לך המון זמן בשכל ומיד שאתה גומר.. בא לך שוב

ב. כשאתה קובע עם מישהו... יש בזה מעין מנטליות... פגישה.. הייתה לזה הקדמה...זה לא היה כביכול מהשחתת זרע "מכוונת" גרידא

ג. הרבה פעמים שאתה קובע עם מישהו אתה מתפקח... והדברים לא תמיד יוצאים לפועל

לפני שאני ממשיך... מה זה השחתת זרע בשבילך?

הוא

מן הסתם שפיכה

אני

רק?

הוא

מה עוד?

אני

אני לא מאמין בזה

כשאתה שוכב עם בת לעשות ילד....

ושופך בתוכה.. אתה שופך כמות של זרע... עם המון המון זרעונים

רק אחד שורד

השאר כולם ימותו

האם זו לא השחתה?

לדעתי זה משהו אחר

לדעתי השחתה... זה ממש ממש בכוונה תחילה .. תוך זלזול בזרע

כמו לשפוך על האדמה

הוא

אבל שם יש סיכוי כלשהו שזה גם יפרה

אני

אז?....

אתה משחרר מליוני מליוני.. מתוך ידעה שרק אחד ישרוד

מבחינתי זה עדיין רצח

אני מסתכל על המקרים של ער ואנן

היה בהם משהו מוסרי פגום

זה לא רק כי הם היו חרמנים

כי הם רימו

הם זלזלו

הם ראו בזרע שלהם רק פליטה מגעילה שאפשר להשמיט לאדמה

עוד שאלה...

הוא

אם אתה הולך לכוון הזה, זה בדיוק למה יש טומאה גם בסתם סקס, לא רק בקרי לילה (עזוב השחתה מכוונת או בין גברים)

אני

לא אמרתי שאין טומאה

אבל עובדה שקרי לילה לא נחשבת כהשחתה

הוא

זה ההבדל בין מכוון ללא מכוון

אני

נכון... אני מתכוון שזה יותר ממכוון

שאלה...

אם שני גברים ביחד (בלי חדירות)

ואחד בלע לשני את הזרע... האם הוא אכל משהו לא כשר?

(אני אומר שכן... חבר שלי אומר שבשום אופן לא)

מה אתה אומר?

הוא

שניה אתך

אין לי מושג..

אני יודע שאדם זה לא כשר

אני

עכשיו שאלה מוסרית...

אתה חושב שאם מישהו בלע למישהו אחר את הזרע זה השפיע איכשהו על אופן "ההשחתה"?

הוא החמיר את ההשחתה או לא?

הוא

אין לי מושג

אף פעם לא חשבתי על כל הדברים האלה

אני

לדעתי הוא עידן

הוא

אני חושב שזה לא ממש משנה, המעשה עצמו הוא השמנה

אני

כשמישהו קם והוא צריך להתנקות

והוא רואה את הזרע עליו

זה עושה רע יותר מזה שלא היה רואה אותו בכלל

והוא פשוט נבלע

עכשיו שאלה אחרת... אתה חושב שאני כופר?

הוא

למה?

אני

אני שואל

נראה לי שהפחדתי אותך

הוא

לא, אני כבר מכיר אותך כמה זמן

כדי להיות רשע/כופר וכו' צריך להיות אדם די גדול כדי להיות מה שנקרא "יודע את רבונו ומורד בו"

אנחנו לא מכירים כלום בעצם, ולשנינו אין זמן ללמוד כמו שצריך

אני

כשאתה נוהג בשבת

לא אתה

שמישהו

כל הילוך שהוא מעביר

כל איתות שהוא מעביר

זה חטא בפני עצמו

הוא

אז מה? מה הא כבר יודע על שבת? כדי לחלל שבת במזיד ממש צריך לדעת לעומק מה זה שבת

אני

אני חושב שכמו שספר החינוך דאג להעביר לי טוב מאוד מה נראה לו חדירה

אני חושב שצריך לתת תשובות גם לנושאים האלו

זה חלום שלי להיות רב הומואי הבא

לא כדי להתיר

אלא כדי לפתוח את הנושא הזה

זה בדיוק כמו למה אסור לשחק גולות בשבת

או לחטט באף

אם כבר חשבו על הדברים האלה...

יש המון תחומים שצריכים לסרוק אותם

העונשים שנקבל ... הם מא' עד ת'

ולכל עבירה.. יש סייג...

יש פנים נוספות

חקירה.. דרישה וכו'

אני שמח שהקשבת עד הסוף ולא ברחת איך ששמעת על בליעת זרע וכו'

בעניי זו סוג של בגרות

הוא

אפשר לחשוב שאני לא מכיר את העולם הזה..

אני

זה לא קשור

הוא

לצערי

אני

זה לא קשור בכלל

יש הרבה אנשים שמכירים ולא מוכנים לדבר על זה ובורחים

התשובה של "אסור אסור אסור" או "לברוח... ולהתעלם"

לא מוצאת חן בעניי

אני אוהב לשאול ולחקור

ולהפוך כל סלע

סקס זה לא תחום חתום ביהדות

מדברים על זה

הוא

אבל לא תחום ציבורי

אני

אף אחד לא ביקש לעשות את זה תחום ציבורי

הוא

זה אמור להשאר נסתר, גם הדיונים אמורים להשאר בין החכמים

אני

אני לא חושב ששמעת מהפה שלי לקיים דיון טלווזיוני

אבל אם בחור מתלבט.. שאוכל את עצמו פונה לרב

הוא

מכל מני סיבות, בעיקר בגלל שזה יכול מאד להתפרש לא נכון בציבור הרחב והלא ממש משכיל, וגם כי זה עלול מאד לגרום להתעוררות מינית אצל אנשים

אני

והוא נותן לו תשובות אדיוטית

הוא

זה בהחלט לא טוב, ברור

אני

קראתי כ"כ הרבה תשובות אדיוטיות

שרק להקיא

הם לא מבנים דבר אחד

הומואים .. אומנם יש בהם איכסה... כמו בכל קהילה

אבל הומואים ברובם חכמים ומשכילים

ומאוד איכותיים

הם התבגרו לפני כולם

הם היו מוכרחים להתבגר לפני כולם

הם עברו דברים וטרדות ששום ילד נורמטיבי לא חווה

אי אפשר לסובב אותם על אצבע

וזה באמת מרתיח אותי התשובות הדיבליות האלו

הוא

אני מזכיר לך שהדרך להיות רב היום לא דומה למה שהיה פעם, וגם הרמה בהתאם. אין הרבה רבנים שראויים לשם, כל שכן לא גדולים

אני

כמה אתה חושב שמתאים לי להיות רב

תאמר את האמת!!! אני ממש לא אעלב

הוא

אני רואה רב כאדם גדול באמת, וכאלה יש מעטים. אני לא חושב שאתה מתאים כמו שאני לא חושב שאני מתאים ושכמעט כולם לא מתאימים

אני

אז בסוף לא יהיו רבנים

הוא

זה לא כל כך טוב, קשה לי לכבד רבנים באמת, וזה מפריע לי

יהיו, יהיו, עוד יש אנשים גדולים, רק צריך לדעת לאתר אותם ולקדם אותם

 

נכתב על ידי , 4/3/2012 20:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOff spec.::: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Off spec.::: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)