לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

סערת רגשות


רע לי שוב, תעזור לי בבקשה

קשה לי כל כך, המוות הוא שוב אפשרות

אני לא מוותרת אבל כבר כמעט איבדתי תקווה

אמרת שאתה אוהב אותי אז בבקשה תציל אותי

עכשיו.

 תציל אותי עכשיו.


הכל קורה כל כך מהר

אני נופלת, אני נופלת עכשיו.

הצילו..

נכתב על ידי *Superchick* , 8/10/2011 17:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עליתי 5 קילו, ואפילו


לא חתכתי

לא צמתי

לא בכיתי

לא עישנתי

לא נשברתי

לא אכפת לי.

רגע, מה?! ואו.



im free

נכתב על ידי *Superchick* , 5/10/2011 23:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



>:


יש לי את הכוס הכחולה 
ערבבתי בה מים חצי אלכוהול 
וכמה שהיא מלאה היא נראית לי תמיד ריקה מהכל 
היו אנשים שאמרו לי, אנחנו כאן ממש לידך 
עכשיו כולם נעלמו לי, כולם נעלמו רק נשארת אתה 


נכתב על ידי *Superchick* , 4/10/2011 22:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  *Superchick*

בת: 12




הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Superchick* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Superchick* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)