לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התחלה של סיום

כינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

אלוקי תן בי את הכוח לשנות מה שניתן לשנות לקבל מה שלא ניתן לשנות ולדעת להבדיל בין השניים"


אז מה חדש? כל יום אני מגלה דברים חדשים נעימים יותר ונעימים פחות, היום למשל גיליתי שאין באמת תאריך חזרה ושאני מחכה לחינם לשובו לי אין מושג מתי יקרה. מתי אני אקבל תשובות לכל שאלותי.  ובנוסף בצהרי היום ראיתי שרשור ארוך בפייסבוק של  התכתבות בין אחיינית שלי בת ה 14 לגיסתי הנשואה והאם ל 3+ בת ה 35  של רפש וגועל ותת רמה. היא לא השכילה לשים לב שהיא מתכתבה עם ילדה פגועה שהדוד האהוב שלה ברח ופגע בה ובדודה הקרובה שלה מאוד. איזה עובדת סוציאלית אין בה את הרגש והחמלה לדבר כזה היא יושבת ומתקוטת עם ילדה!!! אנשים שעשויים מרוע לא משנה כמה טוב תעשה להם הם תמיד ירקדו על דמך.


אלוקי תן בי את הכוח לשנות מה שניתן לשנות לקבל מה שלא ניתן לשנות ולדעת להבדיל בין השניים"

נכתב על ידי , 31/10/2011 05:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbobit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bobit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)