לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך קטנה


להתקדם תוך כדי תנועה, תוך כדי חולשה, תוך כדי בושה...

כינוי:  just__me

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מוות


כמו שכל התחושות שלי כיוונו רק לדבר אחד

וכמו שכל הסימנים הראו את מה שהולך לקרות

משהו בי עדין לא מעכל.

 

סבתא שלי נפטרה ביום שני בצהריים

כשכל המשפחה עומדת סביבה.

 

עד עכשיו לא היה לי את הזמן לכתוב על זה,

והיה שבוע ממש מטורף.

לאט לאט אני כן מעכלת ומתחילה קצת להבין, לא אתן לכם יותר מידי תאורים,

זה סתם מכאיב.

 

מקווה שהזמן ירפא את ההרגשה..

תודה לאנשים שתמכו.. =] (ועדין תומכים)

 

אוהבת...

(כן כן כן, כפתורים חדשים יהיו בקרוב...כן כן... :)

נכתב על ידי just__me , 2/2/2007 15:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

967
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust__me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just__me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)