לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

November heat


"When I'm hiding, when I need it, it lets me breathe"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

זמני,תמידי,עכשוי


לא טוב לי.

 

כבר זמן מה שהראש שלי משחק מחבואים עם הריאות, שוב.

אני מנסה להסתובב על עקבותיי ולחפש את ההתחלה של הבלאגן

הזה ובשלב הזה משהו מכסה את הנוף, משהו מקשה על ראייתי ו

הכל מטושטש.

 

איך הגעתי לפה? אני יודעת ולא יודעת.

 

הכאב הזה לא חד, הוא פשוט שם, יושב לי על קנה הנשימה

ואין בי מקום לעכל אותו.

הוא כבר זמן מה נראה תמידי ואני יודעת- זה רק דכאון,

הכל זמני והכל יעבור והרי המלכודת הכי גדולה שדכאון מכניס

אותך אליה היא העניין הזה שהדבר הזה, הענן הזה, חוסר

החמצן הזה הוא תמידי.

אני יודעת, תיאורטית.

אני תמיד יודעת הכל תאורטית.

 

אז אני לא מאמינה לראש שלי שמנסה לייאש אותי ונצמדת

לעובדות פסיכולוגיות בסיסיות. תיאורטית.

אז אני סוחבת את הימים הזמניים האלה, את הדמעות שחונקות אותי

באמצע יום עבודה בלי שום סיבה נראית לעין, את הכעס שתוקף אותי,

את היאוש.

אני מנסה לשכנע את עצמי שרב האנשים שסובבים אותי הם לא באמת

מבחילים כמו שהם נראים לי כעת.

 

אני תמיד הכתף והכתפיים סביבי נראות זרות.

 

אני חושבת שאיבדתי את עצמי איפשהו באמצע הדרך והתחלתי לצעוד

למקום בו אני לא רוצה להיות.

אז עכשיו אני מחפשת את הדרך שלי חזרה.

אני לא בנאדם פסימי, אני נוטה לראות דברים באופן אובייקטיבי

וקצת קשה לי עם זה עכשיו.

אני עדיין צוחקת, מחייכת, אוהבת, חיה את השיגרה שלי כפי שאני

יודעת לעשות, אני פשוט צריכה לסחוב את הדבר הזה איתי לכל

מקום וזה מייאש וכבד.

 

ולא, שום דבר ספציפי לא קרה.

 

והוא, הוא לא מקל על הכאב הזה, אבל כשהוא מחבק אותי, אני נושמת.

ולכאב פתאום יש מקום.

 

היא, לעומת זאת הפכה לזרה, אפשר להגיד.

 

אני רק יודעת שהדבר הזה מוציא החוצה חוסר בטחון שלא מאפיין אותי.

 

זה זמני. החיים נוטים לתקוף לעיתים, משום מקום.

 

נכתב על ידי , 12/3/2012 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36

ICQ: 221356251 




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKs24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ks24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)