לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

November heat


"When I'm hiding, when I need it, it lets me breathe"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

I follow


יש לי אהבה בחיים.

הוא שם והוא מקסים.

 

לפני מס ימים בפעם הראשונה בחיי קניתי

בגדים לבן זוג.

טוב, לא באמת בגדים, ג'קט שראיתי במקרה וידעתי

שהוא יאהב אז קניתי לו והוא אהב.

 

יום ההולדת שלו היתה חגיגה לא מהעולם הזה

סוף שבוע גדוש בכל דבר שעושה לו טוב

עוגת יום הולדת עם תמונה מאיזה משחק מחשב אהוב

(נדלג על הקטע בו רצתי כל היום בגשם ונאלצתי לקנות

עוגה שבדיעבד היתה ממש ממש נוראית. בשואה לא אכלו

עוגות כאלה)

המשיך בכנפיים ממסעדת הבשר הכי טובה בעיר

(נדלג על הקטע בו הוא בכלל לא היה רעב ואכל אותן למחרת

אחרי חימום)

מתנת יום הולדת מרגשת

(נדלג על הקטע בו היא לא היתה מוכנה לחלוטין והיו בה

פאקים פה ושם)

וקינחתי מסיבת הפתעה עם אנשים אהובים

(נדלג על הקטע בו הוא הלך בגשם חצי שעה בכדי להגיע אליה)

 

נהייתי רומנטית. לעזאזל.

אבל אני יכולהה להרשות את זה לעצמי איתו.

אני יכולה להרשות לעצמי הכל איתו.

 

 

אני לא חושבת שפרסמתי פה שיר אי פעם. חוץ מליריקה.

אז כן- עיבוד מקסים וטוב יותר מהמקור, ע"י בחורה מוכשרת.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FccNEncx43U

 

נכתב על ידי , 12/3/2012 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36

ICQ: 221356251 




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKs24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ks24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)