לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

12 דקות


12 דקות. מישהו פעם אמר לי שכל מה שאתה צריך זה 12 דקות ביום. לא לחכות למוזה, לא לעשות שום דבר, פשוט להשקיע 12 דקות. וזה אפילו לא היה בחיים הקודמים. נדמה לי שזה היה אחרי זוהר ולפני נוגו. הייתי כבר אבא. קצת פחות אבא ממה שאני עכשיו, אבל אבא. זה נשמע פשוט 12 דקות. Stairway to heaven  ועוד שניים מוקדמים של הביטלס. ובכל זאת, חלפו כמה שנים ואף פעם לא ממש ישבתי להשקיע את אותן 12 דקות. מחיר פעוט לשלם כדי ליצור.חברה לעבודה שלחה לי לינק לוידאו של מייקל מקינטייר שהוא סטנדאפיסט בריטי (או אוסטרלי או עם מבטא מגניב שכזה) שמדבר על הפער שיש בין לצאת מהבית עם ילדים לבין לצאת מהבית כשאתה נטול ילדים. ראיתי את זה היום וזה נתן לי עוד דרך להבין למה אף פעם בשנים שחלפו לא מצאתי את אותן 14 דקות פנויות כדי להשקיע 12 דקות ביצירתיות שלי. זה לא שלא היה לי זמן. פשוט לא היה לי זמן לחשוב על זה וממש להרים את עצמי כדי להנחית את עצמי ל 12 דקות. ואפילו עכשיו, ברקע ישנן קולות של ילדות, קולות שאני אוהב, ומישהי מהטלוויזיה מסבירה משהו על בובות בארבי ששמים במים, וכשהקולות ישתתקו וילכו לישון, בטוח שיהיו לי 12 דקות להשקיע בעצמי אבל מי יזכור את זה עד אז. בעוד 8 דקות, כשתעבור חצי שעה לפחות, יהיו לי 12 דקות פנויות לקפל את הכביסה. אני לא בטוח אקפל, אבל אני כמעט בטוח שאני לא אזכור שפעם לפני 8 דקות, בן אדם שמאוד דומה לי רק רצה לשבת ולכתוב.


(נדמה לי שבכל 29.2 יצא לי לכתוב בבלוג שלי. פעם בארבע שנים מגיע היום הזה ומגיע לו שלכבודו אני אכתוב כמה מילים).

נכתב על ידי , 29/2/2016 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)