לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות ומילים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

הולכת לניתוח לב פתוח


זה לא שאני באמת צריכה את הרחמים שלכם.

אני גם בחיים לא אודה בלי חצי חיוך שאני מתה מפחד.

אני פשוט לא מבינה למה אף אחד לא שואל שאלות, למה לא מתעניינים. לא מתעניינים ב- "איך אני מרגישה" כי אני מרגישה כתמול שלשום, שום דבר מבחינתי לא השתנה. אני רק רוצה לדעת שלמישהו באמת אכפת, ואני באמת מעניינת מישהו. חוץ מלאחל לי "בהצלחה".

כשאני כותבת סטטוס של מצוקה בפייסבוק, כזה פיקנטי, שלא באמת אומר ככה וככה אחד שתיים שלוש, אני מצפה שמישהו חוץ מאימא שלי ואחותי יגיבו, והן מגיבות בדרכים של "למה את צריכה אחרים יש לך אותנו". זה שקר גמור. שקר להראות ולנקר לכולם את העיניים. ביקשתי מאימא שלי, כמעט והתחננתי שתבוא לדבר איתי והיא הייתה עייפה מידי. אחותי הבכורה הלכה ליומולדת, וזרקה הערה לבעלה כשחשבה שאני לא שומעת ש"שיגעתי אותה". והבינונית, הגיעה לחדרה ואפילו לא טרחה להודיע לי או לבוא אליי לראות אותי.

שמישהו ישאל אם אני מפחדת לעזאזל, שמישהו יגיד חצי מילה! אני כבר משתגעת מהבדידות.

 

מחר הניתוח. שיהיה "בהצלחה".

נכתב על ידי אלבינקה , 24/11/2012 15:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DR Perfection ב-24/11/2012 15:42



כינוי:  אלבינקה

בת: 36




18,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלבינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלבינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)