לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Critical Decisions


מדבר הרבה ולא אומר כלום/The endless road to real love


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

long time no see


הרבה זמן לא כתבתי ,קצת חסר לי , פשוט אין לי על מה 

הכל כל כך רגיל ..

לא דיברתי עם אותו אחד ממקודם .. מה שיקרה יקרה , כבר לא איכפת לי , אני בעיקר מנסה להתרכז בלמצות את החופש ולנסות להגשים את המטרות שלי , למי שלא זוכר או יודע , מוזמן לקרוא , אחד הפוסטים שלי מוקדש לזה .

מקווה שיקרה משהו מעניין בקרוב :)

נכתב על ידי , 24/6/2012 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה לא קרה באמת


אני מרגיש כל כך מטומטם כרגע , עם כל הפוסטים הקודמים שלי על משהו חדש שבאמת הולך לקרות ..

הציפיות שלי היו בשמיים גם כי גיליתי שהוא גיי וגם כי דיברנו מלא .. לגיטימי ,מפה זה היה רק להזמין אותו לצאת .

אבל לא .. מסתבר שאני לא הטעם שלו , מה אני אעשה ?

הכל נהרס לי בשניה אחת .

נכתב על ידי , 18/6/2012 08:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



LOVE ?


LOVE !

לא פיתחתי ציפיות סתם , כנראה שבאמת קורה משהו !

ואני הולך להזיז עניינים בקרוב כי אני לא רוצה לפספס את ההזדמנות הזאת ! 

זה מוזר ומצחיק ובעיקר כיף , הקלות והמהירות שהספקתי לשכוח את הקודם , הוא פשוט עצבן אותי ונתן לי להרגיש ששום דבר לא הולך לקרות .

כיף לי שהדברים שאני רושם בבלוג סוף סוף משמעותיים ובאמת קצת יוצאים מהארון !

נכתב על ידי , 17/6/2012 09:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



GAY Weekend


לא יודע איך לתאר את זה , שפשוט היה לי סופש הזוי ביותר! 

מרגיש כאילו אני לא בארון בכלל ...

יום רביעי בערב, מישהו שממש נדלקתי עליו התחיל איתי שיחה , שבהתחלה אמרתי אוקי אולי סתם משעמם לו ואני היחיד שמחובר בצ'אט , אבל לא הוא באמת רצה להכיר אותי , מפה ושם דיברנו איזה שעתיים בצ'אט :)

יום אחרי זה , בחמישי , סיפרתי לאחותי שאני הומו , הקלה ! 

ובאותו יום בערב שוב דיברנו הוא ואני , שוב שיחה שנמשכה ונמשכה .. והוא נורא לא ברור , אז אני לא יודע אם בכלל כדאי להתחיל לפתח ציפיות ..

אתמול בבוקר , הלכתי לסרט עם אחותי וחברה שלה , ולא יודע איכשהו כל פעם שהלכנו ,הרגשתי כאילו יש לי דגל ביד (מאמין שכולכם כבר מנחשים איזה)

וזה היה מוזר .

אתמול בערב , משום מקום , שולח לי מישהו (הומו אבל גדול ממני בכמה שנים טובות) הודעה בצ'אט - אנחנו מכירים ?

עניתי שלא , כי באמת אני לא מכיר אותו .. מסתבר שהוא רצה להכיר אותי לידיד שלו אה?

איך שהוא יצא שסיפרתי לו שאני הומו , לא יודע פשוט ככה , אולי כי כבר לא איכפת לי , והתחלנו לדבר הרבה , הוא בעיקר נתן לי המון עצות , ממש חמוד.. וביקש שנשמור על קשר .

אם זה היה הסופש מה יהיה היום בערב ? הכל מוזר כל כך 

נכתב על ידי , 16/6/2012 09:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היציאה 2


הההההההה , הקלה ! 

אחותי יודעת והכל טוב :)

גם אחותי יודעת וגם אני מתחיל עכשיו משהו חדש :) כיף ! 

נכתב על ידי , 14/6/2012 23:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 29




629
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לporter davis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על porter davis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)