לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trouble


מתלוננת,כועסת,משתפת...בקיצור,החיים שלי .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

Un Blocked


 

מצב רוח לא ברור האמת,הייתי לרגע שמחה,קלילה,מאושרת,ואז ממורמרת,עצובה,כועסת,זועמת ועכשיו אני בין לבין.משוגעת בקיצור.

אתמול נשבר לי המחסום כתיבה,אחרי תקופה ארוכה שלא הצלחתי להוציא שום שיר על ד,רק שרבוטים וציורים שאיכשהו פרקו ממני איזשהו עול,אבל השירים באמת משחררים אותי,פותחים לי מעין פקק בלב שאחריו משתחרר זרם של מים שוצפים וגועשים,פשוט ככה.

בחיים לא העדתי על עצמי שכתבתי שיר טוב,אבל אתמול,באמת שהרגשתי איתו ממש טוב.

הוא יצא לי כ'כ בקלילות,אמיתי,כנה,באמת שהוא אחד האהובים עליי כרגע,לפחות לזמן הקרוב.

העניין הוא שאני ממש רוצה להלחין שירים מסויימים,ומה לעשות...לפתח את העניין הזה כלכלית זה לא אפשרי,אז אם מישהו מכיר מלחין שירים שדי זול,או אפילו כאלה שמוכנים לעזור לי איכשהו,אני אשמח לעזרה.

אוהבת,

מ'.

 





נכתב על ידי m(a)y life , 28/8/2014 16:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרוסה,שבורה,זועקת,מתלוננת


 

דרמטית,פסיכוטית,דיכאונית,סדיסטית,קנאית,רכושנית,קיצונית,בעלת פתיל קצר,לוקחת ללב,נפגעת מהר מידי,רגישה מידי,חושבת יותר מידי,דימוי עצמי נמוך,שיפוטית,מרדנות,צניעות,הססנית,עצלנית,מסורה...

והרשימה עוד ארוכה.

זאת אני.

עם כל המינוסים והפלוסים,תקבלו אותי או שלא תקבלו אותי...לרוב אני בעצמי לא מבינה את הראש שלי,כנראה שמי שעובד שם בפנים נמצא בממש עומס ולא מצליח לסדר את הכל בזמן ולפני הסדר,אבל אני מנסה להתרגל לזה.

אני חוזרת לכאן לעיתים רחוקות מידי,וזה לא שאין לי בעיות,פשוט אני מרגישה שאני לא פורקת מספיק,אני לא כותבת מספיק,כאילו יש שם מישהו מרחוק שקורא את מה שאני כותבת ומבקר אותי,אני תמיד מנסה להתאים את עצמיל מצב מסויים שלפעמים כשאני ממש ממש חושבתעל זה-המצב הזה בכלל לא קיים.

אני נורא חוששת מה יגידו עליי,או איך רואים אותי מהצד...שאני כבר מתחילה לגבש דעה על עצמי לפי דעות של אחרים.

אני משתגעת לא יודעת מה לעשות,ובא לי לצרוח ובא לי לחתוך ובא לי לשיר ובא לי שיחבקו אותי,אני מחפשת את האהבה הזאת,ואני לא מצליחה למצוא אותה...וזה הגיוני הרי לא? כי איך אפשר למצוא אהבה כשיש כ'כ הרבה שנאה במקום אחד.

והשנאה הזאת מכלה אותי והולכת ומתעמקת בי,ואני? אני משתגעת. 

אני צועקת מבפנים,אבל אף אחד לא שומע.

ואני חותכת מבפנים,אבל אף אחד לא רואה את הפצעים.

ואני בוכה,אבל אף אחד לא רואה.

אז אני שותקת,ומחיייכת,וצוחקת,ומשכנעת "כן הכל בסדר,זה העייפות מהעבודה".

 

וכל הקטע,יגידו לי שאני יפה? אני לא אאמין."הם בטח משקרים,הם רואים שאני חסרת ביטחון נכון?לא יודעת זה לא נשמע לי אמין..מה הם מוצאים בי?" - וזו המחשבה הקבועה.

וווואייייייייייי אני רוצה לצעוק לשבור להרוס,לא רק את עצמי,להרוס את כל מי שהרס אותי.

אני רוצה להמשיך לכתוב,אבל שוב אני חושבת " למה לא קוראים את זה,אף אחד לא פה במילא..."

ושקט,וריק..

נכתב על ידי m(a)y life , 25/8/2014 17:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  m(a)y life

בת: 11




647
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לm(a)y life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על m(a)y life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)