לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my cover story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

אין לי חיים !


אוקיי. פוסט חסר תכלית בעליל. אני לא מאמינה שהחזירו אותי לבסיס !!! עכשיו ! בחמישי בערב ! איכ. אני כזאת חסרת עמוד שדרה. היה לי כ״כ כיף בבית עם הבת זוג היפה שלי. הנחמה היחידה הייתה שהיא הלכה לעבודה. אני בהלם מזה שהיא חשדה בי היום שבגדתי בה. כי מישהו מהבסיס שלח לי אסמס. בוא נגיד שרקורד של בגידות לא חסר לנו במערכת יחסים הזאת. התחלתי לגמגם כמו מפגרת. פחדתי שהיא לא תאמין לי , וידעתי. ידעתי שאני לא עשיתי כלום שהוא לא בסדר ובכ״ז התבלבלתי מולה כמו מטומטמת. הפרצוף הזה שלה כשהיא מחטטת לי בפלאפון ומגלה משהו שלא לרוחה. לא יוצא לי מהראש. רק לחשוב על זה מעביר בי גל צמרמורת של עצבים. אבל מה נעשה. אני מאוהבת בה. להילחם לבד מול 50 אנשים יהיה יותר קל מלהילחם ברגשות שלי אליה. שונאת שאני חוזרת הביתה מהבסיס והיא מנצלת זמן שאני לא לידה ועושה לי תבדיקה החשאית הזאת בפלאפון. אני מרגישה שקרנית.

בינתיים יקיריי, אני נרקבת לי במשרד המסריח שלי. עם געגועים בליבי.. ג׳וני שלי , אני מאוהבת בך (:

נכתב על ידי Baby john , 28/2/2013 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק אל תעצרו אותי אחרי שאני יתחיל !


הכל התחיל לפני 3 שנים בדיוק .. אני בת 17 , והוא בן 28.. היינו יוצאים בסופ״ש בלילה לאותו פאב. הייתי נכנסת לפאבים כי אף פעם לא הייתי מסתובבת עם אנשים בגילי. הוא היה מאוהב במישהי שממש מזכירה אותי.. תמיד היו עושים בנינו השוואות. הייתי שונאת את זה. הייתי בת 17 טיפוסית. כזאת שלא ידעה בכלל כלום על החיים שלה . ערב אחד קלטתי את המבטים שהוא שולח לי. קוראים לו רון. אני נגעלת להגיד את השם הזה. כל הערב הוא המשיך עם המבטים, והזמין לי כוס שתיה. השארתי את הכוס כמו שהיא במקומה ועזבתי את המקום. אני יודעת מי הוא בדיוק. מסוג האנשים שכולם אומרים לך להתרחק ממנו. הוא סוחר סמים. הוא בא אחרי וקרא לי , וכשהתחלנו לדבר הבאתי לו את הכסף שלו על הכוס וודקה רדבול המזדיינת הזאת , ואז הוא התחיל לדבר על זה שלא הבנתי את הכוונות שלו. כמו סתומה האמנתי לדבר וישבתי והתחלתי לענות לו על השאלות שלו.. הוא שאל על אבא שלי שנפטר בדיוק 3 חודשים קודם לכן. והוא ידע שהוא נוגע לי בנקודה רגישה.. ישבנו ודיברנו עד 4 לפנות בוקר.. והוא לא הפסיק להגיד לי כמה שאני מזכירה לו את זו שהוא יצא איתה עד לפני שבוע. השיחה נגמרה , ונפרדו דרכינו. כשהגעתי לבית בפתח הבית עמד אופנוע כשרון רכוב עליו, וברגע שהגעתי הוא נסע. מאז אותו לילה תמיד הייתי רואה אותו מידי פעם עם האופנוע מחוץ לבית שלי. פה הבנתי שעשיתי צעד טיפשי.
הייתה לי חברה שהתחתנה .. אני עובדת מגיל צעיר והכרתי אותה באחת העבודות במטבח של חדר אוכל. הוא היה חבר של החתן .. באותה חתונה חזרתי איתו טרמפ הביתה. לא הייתי לבד. היו איתנו עוד 3 אנשים ! למה שאחשוש בכלל ? כשהגענו , הוא הוריד את כולם בביתם ואותי השאיר ברכב.. הייתה הפסקת חשמל באותו לילה בשכונה שלי .. אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול. הוא נכנס לשכונה ויצא ממנה , תוך שניות היינו מחוץ לישוב. בתוך רכב. לבד , כשאף אחד לא עובר, זה היה נוראי.. לא משנה כמה אנסה לדבר או לתאר את מה שקורה ועובר בראש של אישה כשנוגעים בה. שעושים את זה בניגוד לרצונה. כל שניה נראת מייגעת , הבכי שיורד מהכאב הפיזי והרגשי. ההלם הזה והפחד. הרגשתי שאני מתה באותו לילה. הייתי בטוחה שלא יהיה לי מחר. הייתי בטוחה שהוא יהרוג אותי. לבסוף-אותי הוא לא הרג. הוא הרג משהו בתוכי. אותה תומר שעד היום מנסה למצוא את מקומה בעולם הזה. אותה אחת שמפחדת מהבת זוג שלי. שלאחר שנתיים שלמות מפחדת להתמסר כולי כי הפחד הוא יום יומי. ולמרות שעברו 3 שנים. הלב פועם כאילו זה קרה עכשיו והראש מריץ זכרונות שהלוואי שהוא יכל לשכוח. 
הייתי צריכה זמן וזה בא לבד ... אני לא מסוגלת להמשיך לכתוב.. בימים אלו הנרקומן במעצר. מזה כשבועיים שאני מסתובבת עם הרגשה טובה בליבי. תחושת ביטחון שלא הייתה לי מזה 3 שנים. לילה טוב
זה בלוג, וזה הבלוג שלי. כרגע אני בשלבי השתקמות עצמיים . אז אם למישהו יש הערות שיתכן שיפגעו בי אני מבקשת לשמור אותן לעצמכם. וטיפ קטן .. לעולם , אבל לעולם אל תשפטו אף אדם.

נכתב על ידי Baby john , 28/2/2013 00:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באתי כדי לצעוק את האמת שלי


צעירה פעורה אפשר לקרוא לי ... דיי חדשה ישנה פה ... מז״א חדשה ישנה ? בעלת בלוג מלפני 6 שנים ... ו? וואלקם בק (-:

בקצרה על חיי.. שמי תומר , גרה בדרום הארץ .. כרגע חיילת , ונמצאת בזוגיות מדהימה מזה שנתיים.. שנתיים ו5 חודש. אז למה אני פה ? 

חייבת להודות שכשקראתי את זה עכשיו העולם נשמע ורוד.. זוגיות שהיא בלתי אפשרית. אני לסבית. אני חושבת שזאת בערך הפעם הראשונה שהודתי בזה. אני בת 20 והיא בת 24. מטמטמת , מערפלת חושים ואני יכולה להיבלע בתוכה כאילו לא הייתי מעולם . קשה לקבל את עצמך כלסבית. החברה , הסטיגמות וכל הדברים שלא אמורים לעניין אותי ובכ״ז מזיזים לי. הייתי חייבת את המקום כדי לצעוק בה את האמת שלי. את הנפילות שלי ולחלוק את הכאב שלי בלי שישפטו אותי . בכ״ז כולנו זקוקים לזה.

יהיה כבד עכשיו לשפוך את הלב. מבטיחה לחשוב לעומק ולהמשיך לשכנע את עצמי שכדאי לי להיפתח , לפחות בפני מישהו. גם אם זה אף אחד או אפילו וירטואלית. 

לילה של מחשבות..

אשוב בקרוב..

נכתב על ידי Baby john , 27/2/2013 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Baby john

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaby john אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Baby john ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)