לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ANGELICO

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

הלב


הוא נקרע לשניים ומתאחה מחדש אלפי פעמים.

הוא כבר לא מבקש אהבה, הוא דורש.

הנשמה שלי צמאה למים שימלאו אותה.

הדם מאיים להתפרץ מעורקי ולשטוף אותי מרוב תשוקה.

כשהם עוברים ברחוב, העיניים לופתות אותם עד שהם משתחררים מהן בבוז.

הבטן מתהפכת כמו הר געש פעיל.

הראש שולח אלפי מסרים מנוגדים שתוצאתם היא מוזרות.

הידיים מחבקות כרית קרה ודוממת.

הפה מבקש שפתיים, לשווא.

הדמעות. הדמעות זולגות פנימה, לנפש ומציפות אותה.

אך עדיין אני מרגיש ריק מבפנים.

הקנאה שמכרסמת.

הכידונים שאני מפנה לצבאות האדם ולעצמי.

והוא, הלב, לא יעמוד עוד במשימה לבד. הוא צריך עוד לב שיקל על העומס שבאהבה.


The Earth Is Another Form Of Hell And Men Are Its Demons




נכתב על ידי ANGELICO , 5/9/2013 15:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

815
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לANGELICO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ANGELICO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)