לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הפרעת אישיות גבולית


Never tell me who I am, when I never knew who I was.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

מבולבלת.


אני צריכה להיות חזקה מספיק.

כדי להתמודד עם העובדה שפשוט לא טוב לי ואני לא מאושרת. ואז להיות מסוגלת באמת להודות בזה..

מה כבר כל זה שווה אם לא טוב לי?

 

מה שעושה את זה שונה זה הסיבה של הכאב שלי בתוך זה.. אם זאת אני שגורמת לעצמי לסבל או אם זאת באמת את שפוגעת בי.

אני לא יכולה לדעת באמת, את הרגשות שלי אני מרגישה בצורה קיצונית, ואולי אם את קצת פוגעת בי, זה גורם לי ליותר מידי כאב

 

יש לי יותר מידי פחדים בתוכי ופחדים שקשורים אלייך.. והפחד מזין את עצמו מהמילים שלך.

ואני באמת לא יודעת אם זאת רק אני והמציאות הרגשית הדפוקה שלי, או שזאת באמת המציאות ואני צריכה להיזהר..

השורה התחתונה זה שכואב לי. ואני נפגעת ממך ומדברים שאת עושה או אומרת.

ואני תלויה בך. ובאיזה שהוא מקום אני מאמינה שגם את בי..

 

אני לא באמת יודעת איך להמשיך מכאן.

זה יכול להיגמר ופשוט אני אעלם כמו תמיד כדי שזה יכאב לי כמה שפחות

זה יכול להיגמר ואני יכולה להשתגע שוב

זה יכול להמשיך והכל יהיה בסדר

זה יכול להמשיך ואנחנו נריב

ואני יכולה להתפוצץ עם עצמי.

 

 

נכתב על ידי , 7/1/2014 04:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
1,386
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBorderline אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Borderline ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)