לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פְּרָטִים


Avatarכינוי:  ניקה*

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

סודות.


כשהייתי בצבא ניתנה לי הזדמנות פז להיות מכשפה אמיתית ולעשות מעשים נבזים.
גרמתי להעברה של אחת הבנות לפלוגה אחרת, והכול במסווה של מחוות טובות.
היא הייתה מישהי שיצאתי איתה קודם, ואחרי שהקשר עלה על שרטון, הנוכחות שלה החלה להרגיז אותי, ואני מצאתי לי דרך יצירתית להפטר ממנה.
אני זוכרת שהיא בכתה הרבה, ויצאה בהרגשה מאוד לא טובה... היא עד היום לא יודעת שאני הייתי הסיבה להעברה שלה.


בת הזוג הנוכחית טסה השבוע עם החברות שלה לחופש. ואני כועסת. לא אמרתי לה, ולא אמרתי לאף אחד אחר, אבל האמת היא שנעלבתי מאוד שהיא בחרה לטוס איתן במקום לטוס איתי, ועוד בלי להתייעץ. מרגיז אותי שהיא לא לקחה אותי בחשבון, שהיא לא חשבה לבשר לי שלא נוכל לטוס בתאריכים האלה כי היא קובעת משהו עם הבנות, שזה קסם לה יותר מאשר לבלות איתי...
בעיקר מרגיז אותי שהצטרפה אליהן בחורה שהן בקושי מכירות. 
מרגיז. מרתיח. ברמות כאלה שאני עוד לא מכירה איתה. מתחשק לי לחבות את הראש בקיר. ממש עד כדי כך אני כועסת. 


אני פחדנית איומה. 
בהרבה הזדמנויות שמעתי אנשים מדברים עליי מהצד ומציינים בפניי את האומץ שהם רואים בי. אבל באמת, אני פחדנית איומה. זה מתיש להיות פחדנית כזאת. זה לא תמיד נעים. זה לא תמיד נוח. לפעמים כל מה שמתחשק לי הוא לנוח ממני, אבל אין מוצא. 

יש דברים שאני לא מגלה לאף אחד.  
לפעמים אני שומרת עליהם כל כך הרבה זמן בסוד, עד שאני פוחדת שהם ייפלטו במפתיע בזמן הלא נכון.
ולפעמים ככל שאני שמרת עליהם בסוד משך יותר זמן, כך הולכת ומתרחקת ממני ההבנה כיצד עליי לשמור עליהם ברשותי, ואני מתחילה לרדת מהפסים.  ככה כמו עכשיו שאני כועסת ומרוגזת, ופוחדת נורא-נורא שבטעות אגיד משהו רע.  
נכתב על ידי ניקה* , 8/9/2013 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקה* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקה* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)