לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2022

שני חלומות בלילה


בחלומי החתול שלי הלך לאיבוד ויצאתי למסע לחפש אותו. הייתי באיזה קניון גדול ומדברי עם עוד כמה אנשים, שאני לא זוכר מי הם היו. בתחתית שלו בסופו של דבר מצאתי איזור שהיו בו כלובים עם הרבה חיות מכל מיני מינים וסוגים. עבתרי עליהם מהר ואמרתי שאני אשחרר רק את החתול, כדי שלא יתפסו אותנו. בסופו ש לדבר מצאתי אותו, אבל הוא היה ארנב קטן ומסכן שעמד למות. הוא בקושי זז. אבל שמתי אותו במים וזה עזר לו קצת. אמרתי שאני אקח אותו בכל אופן, כדי שהוא לפחות יהיה איתי עד המוות. כשלקחתי אותו נהיה לו יותר טוב בחיקי, אבל הוא עדיין נראה ממש מסכן, פגיע וחלש. ברחנו משם והאנשים שהכלובים היו שייכים להם רדפו אחרינו, אבל בערך כאן נגמר החלום. 

בחלום אחר היה קרב בין קטארה לאזולה, אבל שתיהן היו כל כך חזקות שהכשפות שלהן הפכה ליסוד ההפוך. קטארה הכניסה את היד שלה לפה של אזולה, ובאחת המהלומות הן כמעט התנשקו. 
נכתב על ידי , 26/8/2022 11:00   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)