לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2022

חלום


חלמתי שאני מחנה את האוטו בירושלים וצפוף שם. אני הולך ברחוב ומחפש מה שהוא, ומוצא במקום זה תהלוכה של חרדים שחוגגים מה שהוא. אני הולך איתם כי משעמם לי, וחושב שזה בסדר לעשות את זה כי אין לי מה שהוא יותר טוב לעשות כרגע. התהלוכה עוברת ליד חנות כל שהיא ויש שם בחור שקורה לי. אני מפחד אבל הולך לשם, והוא אמר מה שהוא בסגנון שהוא כבר חשב שאני לא אבוא. הוא נותן לי לקרוא את הברה של הנחת תפילין, אבל בלי להניח תפילין, וממש קשה לי לקרוא אותה, ואני חושב שבעבר זה היה יותר קל לי, וזה מוזר שזה כל כך קשה. האותיות בצורות של קליגרפיה עברית. את האות י' של אלוהים הוא אומר לי לקרוא כצ', ואני אומר שזה לא הגיוני כי ברור שכתוב שם י'. 

אתמול בעבודה פירשתי חלום של אחת העובדות. היא אמרה שזה ממש קריפי וזה כאילו אני קורא מחשבות. אני פשוט קורא את משמעו תהחלום של פרויד בגרמנית. זו הייתה עבודה קשה ואחרי זה הייתי מותש. אבל פשוט שאלתי שאלות וחשבתי. מעניין. ניסיתי לראות דבירם מנקודת המבט שלה לפי מה שהיא ספרה לי. 
נכתב על ידי , 31/8/2022 18:53   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)