לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2022

בית ספר חדש?


חלמתי שאני נוסע למקום שבו למדתי קראטה, אבל הוא נראה כמו בית הספר היסודי שלמדתי בו. אני נוסע לשם כדי לקחת חלק בשיעור ג'יו-ג'יטסו ברזילאי, וברחבה שהכניסה לשיעור בה, יש גם שיעור קראטה  שהמדריך בו הוא המדריך שהיה לי. אמא שלי או מי שהוא מניחה את התיק באיזור של הקראטה, אבל אני מחפש מקום אחר לחלוץ בו את הנעליים ולשים את התיק. בכניסה לשיעור הג'יו-ג'יטסו יש אנשים מההיאבקות במציאות, אבל זה המתולתל עוטה מסיכה ואני אומר שאני מזהה אותו לפי הסימנים של האגרופים שלו. אני שואל האם השיעור הזה באמת עוזר לו להשתפר, והוא אומר שכן. יש שם חלק שאני בשיעור ועושים חימום קצר, ואז אני יוצא ממנו ושוב צריך להיכנס עם עוד מי שהיא, והיא שואלת אם נרשמתי באפיקציה או מה שהוא כזה, ואני אומר שפשוט שאלתי את השוער איפה השיעור ונכנסתי, כי זה שיעור ניסיון והם לא באמת יודעים מי התלמידים כי יש כל כך הרבה. 
כשנגמר השיעור יצאנו משם, אני לא בטוח מי היה בחבורה, אולי השחקנים בקוברה קאי (ראיתי את כל העונה אחרי העבודה הלילה ונרדמתי באיזור 12 בצהריים, סייתי לעבוד ב1:50 ונשארתי לדבר עם ק' עד 4:15) ואולי אנשי מהעבודה או מההיאבקות. בכל אופן, עברנו בחנות אוכל והיינו צריכים לאכול לפני איזו תחרות או עבודה, אני לא בטוח. עכשיו נזכרתי שהייתה שם ע' מהעבודה והיא רצתה שאקנה לה פרעצל חלב, שזה מה שרציתי לקחת לעצמי, פשוט פרעצל רגיל עם חמאה. חיפשתי איזו שתייה ובחרתי תה קר מוזר. יצאנו משם לכיוון האוטו, והיה את האוטו של אמא שלי ועוד אוטו עם שאר האנשים. הייתה לי פחית קולה דיאט והיה בה חור קטן והשפרצתי ממנו קולה על כולם, והחברה של ההיאבקות קבלו את זה אבל אמא שלי התלוננה. 
נכתב על ידי , 11/9/2022 17:17   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,227
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)