לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2022

סבתא


בדיוק חלמתי עלייך הלילה סבתא, והיום יום ההולדת שלך. חלמתי שיש רק את סבא, את אמא ואותי ואנחנו בבית שלכם. הלכתי למטבח וראיתי אותך שם, לוקחת מריבת תפוזים ושמה בתה שהכנת. אני ממש מתפלא שאת שם, ומנסה למצוא דרך להוכיח האם את באמת חיה או שאת רוח. אני מבקש שתיקחי עוד מריבת התפוזים, כדי שאני אראה האם זה משפיע עליה. אבל אני ממש מנסה להתרכז בזה ולא מצליח להבין. אני מציע שנלך להישקל, ואת שואלת האם זה כדי לבדוק האם את עדיין דולפת תינוקות ודם. אני אומר שלא, פשוט למצוא דרך לראות האם את כאן באמת או שזו רוח. כשאנחנו עומדים ליד המשקל, אני רואה שהחלון בחדר של סבא כוסה בתמונה. אני שואל אותך למה עשית את זה בזמן שאני מוריד את התמונה וחושב שיהיה לך נחמד לראות קצת את העולם. את אומרת שזה כי הירוק מזעזע בשבילך, שהכל בוהק מדי. אני שואל מה מפחיד ומזעזע בירוק, מנסה להבין איך את מרגישה. אבל את לא עונה ישירות, אומרת מה שהוא עקיף. אני מנסה להחזיר את התמונה, אבל הקאנבס התפרק מהמסגרת ויש לו איך שהוא שלושה צדדים אז אני לא מוצא את הצד הנכון.
___|
וחלמתי שוב שאמא שלי מנסה לאנוס אותי, אבל הפעם אמרתי לה שאם היא לא מפסיקה תוך עשר שניות אני אחטיף לה, ועשיתי את זה וזה עבד.                      
נכתב על ידי , 20/12/2022 13:12   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)