לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2023

חלום


חלמתי שאני נמצא בארוחה משפחתית לפני ארוחה משפחתית שנלך אליה, ואני רעב אז אני רוצה לאכול איזו רולדה שנראתה לי טעימה. אבל אז ש' מציעה לי לעשות ממנה סנדוויץ' וזה נשמע לי דוחה. אני מוצא  מעין גלילית עצומה ואוכל אותה במקום, אחרי שש' שוב מציעה לשים את הרולדה בתוכה ולעשות מזה סנדוויץ'.
אני מנסה להבין מתי אנחנו אמורים לצאת ולא מצליח להבין, אז אני נוסע באוטובוס שעובר במרכז הארץ. שם אני שומע אנשים דמברים על האם לעבור לנסות במטרו או באקספרס, ואני מתלהב ושואל אותם אם כבר יש את זה. הם לא מתייחסים אליי, ואני רואה את הרכבות נוסעות לידנו ואני נזכר שאני יודע שיש אותן כי פעם באמת נסעתי ברכבת (בחלום אחר). אני חושב להישאר כבר על האוטובוס. הגבר והאישה שלידי רבים והוא אומר שזה אסון שבונים רכבת בבת-גלים, איפה שיש גשר רכבת היסטורי לא פעיל. (מתוך מחשבה שזה יהרוס אותו אני מניח, או אולי ממחשבה שזה אירוני והיו צריכים להפעיל את הרכבת כבר), הוא אומר גם שבונים חניות עם תוספת של 10% יותר ממה שצריך, והן עדיין כולן תפוסות. אני מנסה לומר שזה בגלל שיש כל כך הרבה רכבים בגלל שהיה קל למצוא חניה, ואם יצמצמו את מספר החניות ויחליפו אותן ברכבת אז תהיינה פחות מכוניות.
כשאני מגיע אני יורד בבת-גלים, ואני נכנס לבניין נטוש. אני מוצא בו טלפון קיר ישן, שכשאני מסובב את הידית שלו הוא מוציא רעש גבוה, אבל לא מתקשר. במרכז שלו יש חוגה, שאפשר להשתמש בה כדי להתקשר רק למשטרה, למסעדות באיזור, ולעוד כמה דברים קבועים מראש. אני מנסה לחייג ל___, לשאול אותה אם היא תוכל לתקן את הטלפון שמצאתי, ואליה הטלפון גם מתקשר. אני מתעורר מזה שהחתול שלי ילל. 
נכתב על ידי , 14/7/2023 12:18   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)