לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2023

סוג של חלום בלהות?


חלמתי שישבתי עם ___ ועוד שני אנשים מהעבודה במרפסת שליד החדר שלי, ועישנתי שם ודיברנו והיה לי נחמד, עד ש ___ אמרה שהיא רוצה שנסיים עם זה כבר כדי שנוכל ללכת ,ושאלתי לאן היא רוצה שנלך, למרות שהתחלתי כבר להבין שהיא מתכוונת שהיא רוצה שניכנס כדי שאני לא אעשן יותר. לא רציתי להיכנס, אבל עשינו את זה בכל זאת. הסתכלתי במחשב וריאתי שיש שם איזו תוכנה לא ברורה, שגם ראיתי את את השם שלה בחיוב כרטיס האשראי שלי. נלחצתי מזה ו___ ואני דיברנו וניסינו להבין איך לפתור את זה. השם של התוכנה היה מה שהוא בסינית, וכשחיפשתי על זה בגוגל ראיתי שזה השם בסינית לנגע תולעים שיש בתאנים. אמרתי שזאת כנראה מטאפורה לאיך שהוירוס הזה פועל. לחצתי מהתלהבות על אייקון של תאנה שהופיעה במחשב, והתחיל להתנגן איזה קאט-סין של משחק מחשב. כשזה נגמר נפתחו הרבה תוכנות שלא הורדתי בכלל. שאלתי את ___ מה לעשות, והיא אמרה שהיא יכולה לעזור לי לסגור את התוכנות, אבל שהמחשב שלי לעולם לא יחזור להיות כמו שהוא היה. אמרתי שאני חושב שאם אני אעבור כרטיסייה כרטיסייה במחשב ואמחק את כל אלו שאני לא מכיר זה אמור לעבוד, והיא אמרה שלא. התחלתי לנסות לעשות את זה, אבל המחשב פעל ממש לאט. בזמן שאחד העובדים, ד', היה בחוץ, ___ ואני שכבו על המיטה והיא התחילה לנשק אותי ולנסות להתמזמז איתי, ואמרתי לה שזה לא מתאים ושיש כאן עוד אנשים. היא המשיכה בכל זאת, ואני ניסיתי להרחיק אותה ממני; הפנים שלה הפכו מפלצתיים וסיניים והלוע שלה דגל והתעוות. עד שד' חזר מהמרפסת והורדתי אותה ממני. היינו עירומים ואז לבשתי מכנסיים. חשבתי שהם יהיו ארוכים, ואז כשלבשתי אותם הבנתי שהם קצרים וקצת שקופים, וחשבתי שזה טוב כי זה אולי ידליק את ___. יצאנו מהחדר לקולות של החתולה פ' לועסת עכבר, ומסביבה אימי והעובדת השניה, נ' קערות האוכל של החתולים היו על הרצפה, והייתה להם קערה עם פטל, קערה עם האוכל היבש הרגיל שלהם ועוד כמה קערות שאני לא זוכר מה היה בהן.
נכתב על ידי , 15/7/2023 13:35   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)