לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2023

חלומות


חלמתי שאני נמצא עם א' ואנחנו מסתכלים על ציורים ישנים שלנו. היה שם ציור שציירתי (בחלום) של בנות ים יושבות על חוף סלעי והים מאחוריהן. אני אומר לה שאין לי יותר רעיונות מה לצייר וזה יהיה נחמד אם היא תציע לי מה לצייר. היא אומרת לי שאני צריך לצייר עוד מה שהוא כמו בנות הים האלו, ושהחתימה שלי זה הקלשון. אני מדבר עם אנשים במטבח ואומר שנראה שאני אמשיך לעבוד בעבודה עוד שנתיים.
אני נמצא באיזור סוואנה ואני רואה עדר פילים עצום דוהר במעלה הגבעה. אני מנסה לרדוף אחריהם ולראות אותם, אבל יש גדר שחוסמת אותי מלהגיע לשם. אני מנסה לטפס על הגדר ולראות אותם, אבל בדרך יש פרה. אני נוהמת עליי ואני מפחד, ועוקף אותה באיטיות. אני מתחיל לטפס על הגדר, אבל יש תמרור שחוסם לי את הראייה. בסוף אני מצליח, אבל הפילים כמעט נעלמו. אני חוזר למטבח ההוא ומספר עליהם. אני מבין שהתוכנית היא לגרש את כל הפילים ממערב אפריקה ולכרות להם את צינור הזרע. זה מזכיר לי את מה שעשו לאמריקאים הילידים ואני עצוב.
כשהתעוררתי הבנתי שאני יכול לצייר את הדברים האלו.
נכתב על ידי , 20/11/2023 13:23   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)