לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלומות


חלמתי שאני נמצא עם א' ואנחנו מסתכלים על ציורים ישנים שלנו. היה שם ציור שציירתי (בחלום) של בנות ים יושבות על חוף סלעי והים מאחוריהן. אני אומר לה שאין לי יותר רעיונות מה לצייר וזה יהיה נחמד אם היא תציע לי מה לצייר. היא אומרת לי שאני צריך לצייר עוד מה שהוא כמו בנות הים האלו, ושהחתימה שלי זה הקלשון. אני מדבר עם אנשים במטבח ואומר שנראה שאני אמשיך לעבוד בעבודה עוד שנתיים.
אני נמצא באיזור סוואנה ואני רואה עדר פילים עצום דוהר במעלה הגבעה. אני מנסה לרדוף אחריהם ולראות אותם, אבל יש גדר שחוסמת אותי מלהגיע לשם. אני מנסה לטפס על הגדר ולראות אותם, אבל בדרך יש פרה. אני נוהמת עליי ואני מפחד, ועוקף אותה באיטיות. אני מתחיל לטפס על הגדר, אבל יש תמרור שחוסם לי את הראייה. בסוף אני מצליח, אבל הפילים כמעט נעלמו. אני חוזר למטבח ההוא ומספר עליהם. אני מבין שהתוכנית היא לגרש את כל הפילים ממערב אפריקה ולכרות להם את צינור הזרע. זה מזכיר לי את מה שעשו לאמריקאים הילידים ואני עצוב.
כשהתעוררתי הבנתי שאני יכול לצייר את הדברים האלו.
נכתב על ידי , 20/11/2023 13:23   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום על עץ


חלמתי שאני נוסע באוטובוס אבל גם הולך ברגל בשכונה הקודמת שלי. הייתי שם עם ___ והראתי לה את העצים שאהבתי. היה שם עץ תות ממש גדול, ששיערתי שגילו כאלף שנים, או אולי חמש מאות. היא שאלה אם זה העץ שישנתי עליו פעם, ואמרתי שניסיתי אבל לא הצלחתי למצוא עליו זווית נוחה לשינה. הראיתי לה גזע של כרות, ואמרתי שזה העץ שניסיתי לישון עליו. היא אמרה שבעצם ויתרתי, וניסתי להסביר שזה לא נכון, אבל אולי זה כן?
____
אני רוצה להתחיל לעבור על חלומות מהעבר ולנסות לפרש אותם.
נכתב על ידי , 16/7/2023 14:45   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוג של חלום בלהות?


חלמתי שישבתי עם ___ ועוד שני אנשים מהעבודה במרפסת שליד החדר שלי, ועישנתי שם ודיברנו והיה לי נחמד, עד ש ___ אמרה שהיא רוצה שנסיים עם זה כבר כדי שנוכל ללכת ,ושאלתי לאן היא רוצה שנלך, למרות שהתחלתי כבר להבין שהיא מתכוונת שהיא רוצה שניכנס כדי שאני לא אעשן יותר. לא רציתי להיכנס, אבל עשינו את זה בכל זאת. הסתכלתי במחשב וריאתי שיש שם איזו תוכנה לא ברורה, שגם ראיתי את את השם שלה בחיוב כרטיס האשראי שלי. נלחצתי מזה ו___ ואני דיברנו וניסינו להבין איך לפתור את זה. השם של התוכנה היה מה שהוא בסינית, וכשחיפשתי על זה בגוגל ראיתי שזה השם בסינית לנגע תולעים שיש בתאנים. אמרתי שזאת כנראה מטאפורה לאיך שהוירוס הזה פועל. לחצתי מהתלהבות על אייקון של תאנה שהופיעה במחשב, והתחיל להתנגן איזה קאט-סין של משחק מחשב. כשזה נגמר נפתחו הרבה תוכנות שלא הורדתי בכלל. שאלתי את ___ מה לעשות, והיא אמרה שהיא יכולה לעזור לי לסגור את התוכנות, אבל שהמחשב שלי לעולם לא יחזור להיות כמו שהוא היה. אמרתי שאני חושב שאם אני אעבור כרטיסייה כרטיסייה במחשב ואמחק את כל אלו שאני לא מכיר זה אמור לעבוד, והיא אמרה שלא. התחלתי לנסות לעשות את זה, אבל המחשב פעל ממש לאט. בזמן שאחד העובדים, ד', היה בחוץ, ___ ואני שכבו על המיטה והיא התחילה לנשק אותי ולנסות להתמזמז איתי, ואמרתי לה שזה לא מתאים ושיש כאן עוד אנשים. היא המשיכה בכל זאת, ואני ניסיתי להרחיק אותה ממני; הפנים שלה הפכו מפלצתיים וסיניים והלוע שלה דגל והתעוות. עד שד' חזר מהמרפסת והורדתי אותה ממני. היינו עירומים ואז לבשתי מכנסיים. חשבתי שהם יהיו ארוכים, ואז כשלבשתי אותם הבנתי שהם קצרים וקצת שקופים, וחשבתי שזה טוב כי זה אולי ידליק את ___. יצאנו מהחדר לקולות של החתולה פ' לועסת עכבר, ומסביבה אימי והעובדת השניה, נ' קערות האוכל של החתולים היו על הרצפה, והייתה להם קערה עם פטל, קערה עם האוכל היבש הרגיל שלהם ועוד כמה קערות שאני לא זוכר מה היה בהן.
נכתב על ידי , 15/7/2023 13:35   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום


חלמתי שאני נמצא בארוחה משפחתית לפני ארוחה משפחתית שנלך אליה, ואני רעב אז אני רוצה לאכול איזו רולדה שנראתה לי טעימה. אבל אז ש' מציעה לי לעשות ממנה סנדוויץ' וזה נשמע לי דוחה. אני מוצא  מעין גלילית עצומה ואוכל אותה במקום, אחרי שש' שוב מציעה לשים את הרולדה בתוכה ולעשות מזה סנדוויץ'.
אני מנסה להבין מתי אנחנו אמורים לצאת ולא מצליח להבין, אז אני נוסע באוטובוס שעובר במרכז הארץ. שם אני שומע אנשים דמברים על האם לעבור לנסות במטרו או באקספרס, ואני מתלהב ושואל אותם אם כבר יש את זה. הם לא מתייחסים אליי, ואני רואה את הרכבות נוסעות לידנו ואני נזכר שאני יודע שיש אותן כי פעם באמת נסעתי ברכבת (בחלום אחר). אני חושב להישאר כבר על האוטובוס. הגבר והאישה שלידי רבים והוא אומר שזה אסון שבונים רכבת בבת-גלים, איפה שיש גשר רכבת היסטורי לא פעיל. (מתוך מחשבה שזה יהרוס אותו אני מניח, או אולי ממחשבה שזה אירוני והיו צריכים להפעיל את הרכבת כבר), הוא אומר גם שבונים חניות עם תוספת של 10% יותר ממה שצריך, והן עדיין כולן תפוסות. אני מנסה לומר שזה בגלל שיש כל כך הרבה רכבים בגלל שהיה קל למצוא חניה, ואם יצמצמו את מספר החניות ויחליפו אותן ברכבת אז תהיינה פחות מכוניות.
כשאני מגיע אני יורד בבת-גלים, ואני נכנס לבניין נטוש. אני מוצא בו טלפון קיר ישן, שכשאני מסובב את הידית שלו הוא מוציא רעש גבוה, אבל לא מתקשר. במרכז שלו יש חוגה, שאפשר להשתמש בה כדי להתקשר רק למשטרה, למסעדות באיזור, ולעוד כמה דברים קבועים מראש. אני מנסה לחייג ל___, לשאול אותה אם היא תוכל לתקן את הטלפון שמצאתי, ואליה הטלפון גם מתקשר. אני מתעורר מזה שהחתול שלי ילל. 
נכתב על ידי , 14/7/2023 12:18   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד חלומות


חלמתי שהייתי עם ___ ברחבה בגרמניה שכבר חלמתי שהייתי בה פעם. היה שם בצד אחד מוזיאון ספרים ובצד השני שלה בית ספר יהודי. היא התפלאה שיש שם כזה ונכנסו לשם, למרות שהיינו צריכים להספיק להיכנס למוזיאון בשעה מסויימת. כשהיא התפלאה על זה שיש אותו שם אמרתי שנראה שהם בדיוק שם. היה שם בדיוק שיעור קראטה ואמרתי שאיך שהוא זה תמיד חוזר לקראטה. עברנו בתוכו והגענו. דרכו למוזיאון. כשהלכנו בו יצא מהתיק שלי עשן, ופחדתי מזה. הבנתי שזה מגיע מסיגריה ששמתי במאפרה הניידת שלא נכבתה וניסיתי להוציא אותה ולכבות אותה בלי שישימו לב. כשיצאתי מהמוזיאון היא לא הייתה איתי והשומר רצה לבדוק לי את התיק כי הוא חשב שגנבתי ספרים מהמוזיאון. פתחתי את התיק ונפלו ממנו הרבה ספרים, אבל אמרתי לו שהם שלי. איך שהוא הבנתי שהוא יודע עברית ואמרתי לו על זה מה שהוא, והוא אמר בעברית שהוא לא באמת יודע עברית, רק קורא תורה, ואמרתי לו שאם הוא יודע לומר את זה, הוא יודע עברית.

________
בחלום אחר חלמתי שאני מגיע לעבודה, אבל הסניף עבר שיפוץ. האיזור של התוספות עבר לאיפה שהקפואים של השייקים והורחב, ונמשך לאיפה שהארון במטבח. היו כל מיני טעמים מוזרים של יוגורטים, כמו יוגורט עטלף ויוגורט אוגר. היה לכלוך על הרצפה בחוץ שהתחלתי לטאטא, אבל במקום זה דיברתי עם ___ בטלפון ושכבתי על הספסל. אמרתי לה אחרי כמה דקות שאני צריך לחזור לעבודה וכשחזרתי היה פיק והייתי לחוץ. הייתי מבולבל כי שינו שם את הכל והיה לקוח, שאלתי אותו איזה יוגורט הוא רוצה והוא שאל איזה יש, שאלתי אם הוא רוצה יוגורט אוגר והוא אמר שלא ואמרתי שיש יוגורט אוכמניות והייתי גאה בעצמי שזכרתי שיש יוגורט מנגו.... (באמת יש עכשיו וזה מגוחך). הוא רצה את זה ושמתי לו, והוא היה יכול לבחור רק שתי תוספות, שהכפות שלהן היו גדולות עכשיו. כשבאתי לתת לו את היוגורט הוא נפל לי וניסיתי לסדר אותו עם היד והוא המשיך ליפול, אז לי.. אמרה שניתן פשוט חדש.

____
אני רוצה לנסות להבין אותם. אולי אני יכול להתחיל מלקרוא את החלומות שכבר פרסמתי כאן
נכתב על ידי , 9/7/2023 17:23   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלומות


חלמתי שאני ואמא שלי נוסעים במכונית שלה ומדרדרים בוואדי. אני מנסה לומר לה מה לעשות כדי לעצור את זה אבל היא לא מקשיבה. אני לוחץ חזק על הברקס ומרים את ההנדברקס ומצליח לעצור את המכונית, קצת אחרי שהיא כמעט מתהפכת. אנחנו הולכים במעלה הוואדי, ולוקחים איתנו אוכל. אני חושב שהרוח של היידי הייתה שם או מה שהוא, וזה היה הוואדי שהיה ליד הגראנד לפני שבנו את המנהרות. אני מגיע לאיזו גדר, ומה שהוא קרה?
________
חלמתי שאני נמצא באיזו אוניברסיטה ואומר לס' מהעבודה שאנחנו לא יכולים להמשיך יותר את הפלרטוט הזה, שאני בזוגיות עם ___ ושזה לא לעניין. היא לא שמעה אותי אז אמרתי את זה שוב. היא התחילה לברוח ואני רצתי אחריה, ואז ראיתי את ___, אבל היא נראתה כמו האקס שלי. אני אמרתי לה שאני מיד אחזור ואסביר לה הכל. כשמצאתי את ס' היא רצתה שנתנשק בתור פרידה ואני לא הסכמתי, אבל רציתי. אמרתי לה שאני אחזור עוד מעט, והלכתי לחפש מקום להשתין בו. התחלתי להשתין באיזה מסדרון שהיה מוקף בגדרות הלבנים של אתרי בנייה, אבל הגיעו נשים אז הלכתי לחפש מקום אחר. הגעתי לאיזו גינה קהילתית שהיו בה די הרבה אנשים, והתחלתי לטפס שם על איזה קיר עץ שהם בנו כדי להחזיק את האדמה במקום. הקיר התפרק כשטיפסתי עליו והם התעצבנו, והתחלתי להסביר להם שאם הוא מתפרק מזה זה אומר שהוא יתפרק בגשם ושהם צריכים לבנות טראסה רגילה.
נכתב על ידי , 8/7/2023 13:40   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבתא


בדיוק חלמתי עלייך הלילה סבתא, והיום יום ההולדת שלך. חלמתי שיש רק את סבא, את אמא ואותי ואנחנו בבית שלכם. הלכתי למטבח וראיתי אותך שם, לוקחת מריבת תפוזים ושמה בתה שהכנת. אני ממש מתפלא שאת שם, ומנסה למצוא דרך להוכיח האם את באמת חיה או שאת רוח. אני מבקש שתיקחי עוד מריבת התפוזים, כדי שאני אראה האם זה משפיע עליה. אבל אני ממש מנסה להתרכז בזה ולא מצליח להבין. אני מציע שנלך להישקל, ואת שואלת האם זה כדי לבדוק האם את עדיין דולפת תינוקות ודם. אני אומר שלא, פשוט למצוא דרך לראות האם את כאן באמת או שזו רוח. כשאנחנו עומדים ליד המשקל, אני רואה שהחלון בחדר של סבא כוסה בתמונה. אני שואל אותך למה עשית את זה בזמן שאני מוריד את התמונה וחושב שיהיה לך נחמד לראות קצת את העולם. את אומרת שזה כי הירוק מזעזע בשבילך, שהכל בוהק מדי. אני שואל מה מפחיד ומזעזע בירוק, מנסה להבין איך את מרגישה. אבל את לא עונה ישירות, אומרת מה שהוא עקיף. אני מנסה להחזיר את התמונה, אבל הקאנבס התפרק מהמסגרת ויש לו איך שהוא שלושה צדדים אז אני לא מוצא את הצד הנכון.
___|
וחלמתי שוב שאמא שלי מנסה לאנוס אותי, אבל הפעם אמרתי לה שאם היא לא מפסיקה תוך עשר שניות אני אחטיף לה, ועשיתי את זה וזה עבד.                      
נכתב על ידי , 20/12/2022 13:12   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואייי גם חלום


חלמתי שאני נמצא בים ואני מוריד את הבגדים שלי ושם אותם ליד התיק שלי ונכנס לשחות. היה כיף, עד שהגיע גל גדול ולקח את כל הדבירם שלי חוץ מאת השעון. הלכתי לחברים, שבינהם היה היוטיובר אייסימייק, ואמרתי להם על זה. הוא הסתכל על צילום שהיה לי איך שהוא של ההיעלמות של התיק שלי,ורואים שם שמי שהוא גנב לי את התיק, אבל לא את הפנים שלו. אני מציע להעביר את זה למשטרה שתבדוק בצילום שלהם האם רואים מי זה ושיחזירו לי את הטלפון שלי והספרים שהיו לי בתיק. כל הזמן הזה ממש לא מטריד אותי שין לי בגדים. אייסימייק חוזר אחרי ממש מעט זמן עם הטלפון שלי. אני מכין ארבעה זוגות סנדלים מעור באפלו, והולך לחפש עוד אחד כדי להכין עוד פרטי לבוש כדי שיהיה לי מה ללבוש. אנחנו חבורה שנמצאת באיזה שהוא אי בודד ומדי פעם מגיע מסוק שאפשר לחזור בו הביתה, אבל אני לא רוצה לחזור. 
החבורה מתכנסת בחדר ממש גדול ומחליטים לשחק משחק שיארך לפחות שעה. כל פעם אדם אחד מחליט מה משחקים ואז עושים את זה; החליטו לשחק להתפצל לזוגות ואז לעשות סקס. אני מרגיש ממש לא בנוח מזה ותוהה מה ק' תעשה. היו כמה נשים שבחרו אחת בשניה, והייתה ג' (הפרמיטיביסטית שראיתי בעבודה כמה פעמים לאחרונה), שהורידה את החולצה שלה והסתובבה במקום. היו כמה גברים שהציעו לי לשבת עליהם ולא רציתי. בסופו של דבר נשארו רק כמה גברים שלא בחרו בהם, ואז עברו אלו שכבר התחלקו לזוגות כשביד אחת שלהם כדור שרשום עליו ביצה וביד השניה כדור שרשום עליו הביצ, אבל זה ממש בלבל אותי והתעוררתי. 
נכתב על ידי , 6/12/2022 13:01   בקטגוריות חלומות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום


בחלומי חיכיתי לאוטובוס בתחנת אוטובוס. השארתי את התיק ליד אחד הכיסאות; הייתה שם רחבה גדולה והייתה שם ספרייה. הסתכלתי על הספרים אבל אף-אחד מהם לא ממש עניין אותי. מעל הספרייה היו פסלים ופוסטרים של ארבע האומות מאווטאר, והסתכלתי עליהם. תהיתי אם אני יכול פשוט לקחת את זה הביתה. בזמן הזה הגיע זוקו, אבל הייתה לו מסיכה על הפנים של הפרצוף של עצמו. עקבה אחריו הגרסא המרושעת של עצמו, שגם הייתה לו מסיכה על הפנים, אבל בצבע יותר ירקרק. תהיתי לרגע אך אני יודע מי מהם זה מי, אבל לא התעכבתי על זה. זוקו אמר שהוא לא מצליח לפתור את זה, ואמרתי שאנחנו צריכים להשליך אתהגרסא המרושעת שלו לים. הוא אמר שאנחנו רחוקים מהים, ואמרתי שנכון, ובלית-ברירא נשליך אותי לרגלים מכונית. עברו ספינות בכביש, וכל פעם ניסינו לדחוף אותו מהר מספיק לרגליהן, בלי שהנהגי צליח להאט את הסירה, ובלי שזוקו המזוייף יצליח לברוח. זה היה קשה, אבל בסוף הצלחנו לעשות את זה. אחרי זה ברחנו לוואדי לכיוון הים. אבל היו בוואדי ממש מעט עצים, ורובם היו עצי דקל. הכל היה חצרות של בניינים, והיו שם אנשים שהאכילו חתולים וחזירים. הם התווכחו על זה שהחזירים נכנסים לתוך הבית. הייתה שם להקת חזרים, שחלק מהם היו בלונדינים. ניסיתי לצלם אותם, אבל הם היו ממש קטנים, אז ניסיתי להתקרב. כשהתקרבתי הם רק הרחו, והובילו אותי לגן בנימין. שם הייתה התקהלות של אנשים, בינהם א' וש' וכמה הומואים שאני בקושי זוכר. חלקו מסיכות משלושה סוגים, ואני רציתי את זו שחצי שקופה כזו בזוויות גאומטריות ומנצנצת. א' אמרה שהיא רצתה שזה יהיה בלאק בלוק ובגלל זה היא לא הזמינה הרבה אנשים. התחלנו את התהלוכה, וראיתי שכמה מהאנשים שרפו משאית. 
נכתב על ידי , 27/11/2022 13:23   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני חלומות


חלמתי שק' ואני עובדים ביחד בגלידה ולוקח להם ביוגורט הרבה זמן לסגור וזה מתעכב עד חמש. ואני קולט שכבר יצאתי מהמשרת ועזרתי להם לשטוף אחרי זה ואני מנסה להבין איך לתקן את זה. בכל אופן אחרי זה אני מציע לק' שניסע אליה ואני אסיע אותה, אבל יש לה מעין קלנועית מגניבה שעומדים בה ואני נאחז באחד המוטות מבחוץ כדי שהיא תסיעה אותנו אליה. אני שואל אם אפשר להיכנס פנימה ממש והיא אומרת שלא, בצחוק? 
אנחנו יורדים במורד ההר ובמקום לבית שלה אנחנו מגיעים לסוג של יישוב, שבדיוק יש בו רעידת אדמה ואנשים בורחים מהמבנים. היא רוצה ללכת עלזור להם כי אולי חברות שלה נמצאות שם, ואני אומר לה שאין טעם ושעדיף שנלך משם. אבל היא מתעקשת ואני מצטרף אליה. הכל היה שם חרב, וכולם היו אסופים ליד זרם חלש של מים. ק' רוצה להישאר שם, ואני אומר לה שאין כאן מספיק מים בשביל כולנו ושאנחנו חייבים ללכת מכאן. אבל היא מתעקשת שיש, ואני אומר שאני אמדוד את קצב זרימת המים, באמצעות כלי המדידה העתיק ביותר, האמה, אמת המדידה. יש איזו דרמה סביבה שיש בחור שמן וגדול מתלהב מהרעיון, נראה לי שהוא היה המנהיג של הניצולים. המים זורמים למעין אגם ומשום מה כדי למדוד את קצב הזרימה שלהם אני צריך לקפוץ לאגם. יש מדרגות מים זורמים בהן ואני רוצה לרדת בהן, אבל המנהיג לא מרשה לי. אז אני מחפש מי שהוא לתת לו את התיק והטלפון שלי כדי שלא יהרסו במים ולא מוצא. בסוף אני נזכר שאני בכלל שם בשביל ק', אז אני מחפש אותה לתת לה את הדברים שלי. כשאני מוצא אותה היא נראית שטנית וכשאינ מנסה להביא לה את הדברים שלי זה המטבע (שהראתי לה באחת הפעמים הראשונות דיברנו במציאות, אבל כשבאתי להוציא ואתו מהתקי בטעות הוצאתי קונדום וזה היה מביך) הגרמני משנת 1823. היא נראית כועסת עליי ואני מראה לה את המטבע ושואל אותה אם היא זוכרת אותנו בכלל. היא שונאת אותי וכל הבניינים מתחילים לעלות באש ואני מנסה לברוח משם. אבל כל החדרים מלאים באנשי מפלצות שרוצים לאכול אותיאש מפריעה לעבור בין החדרים כדי לצאת מהם. באיזה שהוא שלב המסדרונות מתמלאים באש והחדרים נהיים ציורים של חדרים וזה מטריד אותי בחלום. 

בחלום השני הייתי בטיפול הקבוצתי והיו שם גם ק' וגם ש'. הן מתנשקות אחת עם השנייה ואני בהלם מזה. אני מקנא. ואז ק' מתנשקת עם מי שהוא אחר וש' ממש בוכה מזה ואני מנסה לנחם אותה. אחרי זה אנחנו הולכים לטיפול הקבוצתי אבל הוא בחדר 5 שיש בו בית-כנסת רפורמי וזה פתאום בית הספר שלמדתי בו. ההנחיות הן ללכת מכיסא לכיסא לכיסא ואני שואל למה ואומרים שזה חשוב כי אחרי זה נחזיק ידיים. זה לא הגיוני בעיני ואני מבין שהמטרה היחידה היא ללמד אותנו לעשות את מה שאומרים לנו. 
נכתב על ידי , 8/10/2022 13:17   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שני חלומות


בחלום אחד הייתי באיזו דירה וקריס מקוברה קאי ניסה להיכנס לשם כל הזמן. כשהייתי למטה בדרך לשיעור הגרמנית ראיתי פלסטינים בבגדים שחורים מתפרעים וזורקים דברים על שוטרים, בזמן שברקע אפשר היה בין הבניינים לראות את עזה, מופצצת מלמעלה וטילים משוגרים ממנה. 

בחלום אחר היתי בעבודה, אלו היו העובדים במקום שאני עובד בו עכשיו, אבל זה היה במקום העבודה הקודם. המכונות לא ממש פעלו והיה בלאגן רציני. המקום אולי היה לקראת סגירה. זוג מסויים של עובדות דברו על זה שהן יקשרו אחת את השנייה או מה שהוא כזה, אמרתי שאני גם רוצה ושישמרו לי מהמסקנטייפ, וק' אמרה שהיא תרצה את זה גם. 
נכתב על ידי , 12/9/2022 12:56   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית ספר חדש?


חלמתי שאני נוסע למקום שבו למדתי קראטה, אבל הוא נראה כמו בית הספר היסודי שלמדתי בו. אני נוסע לשם כדי לקחת חלק בשיעור ג'יו-ג'יטסו ברזילאי, וברחבה שהכניסה לשיעור בה, יש גם שיעור קראטה  שהמדריך בו הוא המדריך שהיה לי. אמא שלי או מי שהוא מניחה את התיק באיזור של הקראטה, אבל אני מחפש מקום אחר לחלוץ בו את הנעליים ולשים את התיק. בכניסה לשיעור הג'יו-ג'יטסו יש אנשים מההיאבקות במציאות, אבל זה המתולתל עוטה מסיכה ואני אומר שאני מזהה אותו לפי הסימנים של האגרופים שלו. אני שואל האם השיעור הזה באמת עוזר לו להשתפר, והוא אומר שכן. יש שם חלק שאני בשיעור ועושים חימום קצר, ואז אני יוצא ממנו ושוב צריך להיכנס עם עוד מי שהיא, והיא שואלת אם נרשמתי באפיקציה או מה שהוא כזה, ואני אומר שפשוט שאלתי את השוער איפה השיעור ונכנסתי, כי זה שיעור ניסיון והם לא באמת יודעים מי התלמידים כי יש כל כך הרבה. 
כשנגמר השיעור יצאנו משם, אני לא בטוח מי היה בחבורה, אולי השחקנים בקוברה קאי (ראיתי את כל העונה אחרי העבודה הלילה ונרדמתי באיזור 12 בצהריים, סייתי לעבוד ב1:50 ונשארתי לדבר עם ק' עד 4:15) ואולי אנשי מהעבודה או מההיאבקות. בכל אופן, עברנו בחנות אוכל והיינו צריכים לאכול לפני איזו תחרות או עבודה, אני לא בטוח. עכשיו נזכרתי שהייתה שם ע' מהעבודה והיא רצתה שאקנה לה פרעצל חלב, שזה מה שרציתי לקחת לעצמי, פשוט פרעצל רגיל עם חמאה. חיפשתי איזו שתייה ובחרתי תה קר מוזר. יצאנו משם לכיוון האוטו, והיה את האוטו של אמא שלי ועוד אוטו עם שאר האנשים. הייתה לי פחית קולה דיאט והיה בה חור קטן והשפרצתי ממנו קולה על כולם, והחברה של ההיאבקות קבלו את זה אבל אמא שלי התלוננה. 
נכתב על ידי , 11/9/2022 17:17   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיסה לגרמניה


בחלומי הייתי בשדה התעופה עם עוד מי שהיא אבל אני לא זוכר מי, בדרך לטיסה לגרמניה. הייתה לנו המתנה אז הלכתי לאיזה חדר ומי שהיא מהעובדות הציעה לעשות לי מסאז'. שאלתי אותה איפה אפשר להניח את הבגדים ולא היה מקום אבל בסופו של דבר מצאתי לוקר שאפשר לשים בו את הבגדים; התפשטתי והתעטפתי במגבת . אבל אז היא לא רצתה לעשותל ימסאז' והטיסה כמעט הגיעה, אז התלבשתי מהר. ניסיתי להראות את הכרטיסים שלי, אבל הם היו רק בטלפון ולא הבנתי איך להשתמש בו. כשהטיסה הגיעה המחיר עלה מ800 שקל ל25,000 וויתרתי. 
נכתב על ידי , 2/9/2022 02:08   בקטגוריות חלומות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום


חלמתי שאני מחנה את האוטו בירושלים וצפוף שם. אני הולך ברחוב ומחפש מה שהוא, ומוצא במקום זה תהלוכה של חרדים שחוגגים מה שהוא. אני הולך איתם כי משעמם לי, וחושב שזה בסדר לעשות את זה כי אין לי מה שהוא יותר טוב לעשות כרגע. התהלוכה עוברת ליד חנות כל שהיא ויש שם בחור שקורה לי. אני מפחד אבל הולך לשם, והוא אמר מה שהוא בסגנון שהוא כבר חשב שאני לא אבוא. הוא נותן לי לקרוא את הברה של הנחת תפילין, אבל בלי להניח תפילין, וממש קשה לי לקרוא אותה, ואני חושב שבעבר זה היה יותר קל לי, וזה מוזר שזה כל כך קשה. האותיות בצורות של קליגרפיה עברית. את האות י' של אלוהים הוא אומר לי לקרוא כצ', ואני אומר שזה לא הגיוני כי ברור שכתוב שם י'. 

אתמול בעבודה פירשתי חלום של אחת העובדות. היא אמרה שזה ממש קריפי וזה כאילו אני קורא מחשבות. אני פשוט קורא את משמעו תהחלום של פרויד בגרמנית. זו הייתה עבודה קשה ואחרי זה הייתי מותש. אבל פשוט שאלתי שאלות וחשבתי. מעניין. ניסיתי לראות דבירם מנקודת המבט שלה לפי מה שהיא ספרה לי. 
נכתב על ידי , 31/8/2022 18:53   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני חלומות בלילה


בחלומי החתול שלי הלך לאיבוד ויצאתי למסע לחפש אותו. הייתי באיזה קניון גדול ומדברי עם עוד כמה אנשים, שאני לא זוכר מי הם היו. בתחתית שלו בסופו של דבר מצאתי איזור שהיו בו כלובים עם הרבה חיות מכל מיני מינים וסוגים. עבתרי עליהם מהר ואמרתי שאני אשחרר רק את החתול, כדי שלא יתפסו אותנו. בסופו ש לדבר מצאתי אותו, אבל הוא היה ארנב קטן ומסכן שעמד למות. הוא בקושי זז. אבל שמתי אותו במים וזה עזר לו קצת. אמרתי שאני אקח אותו בכל אופן, כדי שהוא לפחות יהיה איתי עד המוות. כשלקחתי אותו נהיה לו יותר טוב בחיקי, אבל הוא עדיין נראה ממש מסכן, פגיע וחלש. ברחנו משם והאנשים שהכלובים היו שייכים להם רדפו אחרינו, אבל בערך כאן נגמר החלום. 

בחלום אחר היה קרב בין קטארה לאזולה, אבל שתיהן היו כל כך חזקות שהכשפות שלהן הפכה ליסוד ההפוך. קטארה הכניסה את היד שלה לפה של אזולה, ובאחת המהלומות הן כמעט התנשקו. 
נכתב על ידי , 26/8/2022 11:00   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
9,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)