לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  realizes

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

קצת להוריד מהלב


אני מרגישה ממש אגואיטסטית, אני נכנסת המון לבלוג אבל איכשהו מוצאת רצון לכתוב רק כשאני עצובה וכשקשה לי.

מקווה שהבלוג לא עד כדי כך מדכא.

ממש נמאס לי מאנשים, איבדתי את החברה הכי טובה שלי ואת הידיד הכי טוב שלי.

ומרוב שרע לי, וכואב לי - אני לא מרגישה כלום. פשוט כלום.

כנראה הנפש שלי בטראומה או וואטאבר, אבל אני לא מרגישה לא כאב, לא עצב, לא שמחה, אני מרגישה כלום.

זה מוזר להרגיש כלום, הנפש שלי מרגישה שאני לא יכולה להרגיש עוד.


אני כולי לבד

כולי בתוך עצמי

עוצרת את עצמי מלא לחתוך

מלא ללכת לשכב על הפסי רכבת ולהגיד יפה שלום

והנה הדמעות באות. 

נכתב על ידי realizes , 10/10/2014 21:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מי היה המורה האהוב עלייך?
וואי בכל בית ספר זה היה אחד אחר, ביסודי אני חושבת שזוהי הייתה המורה לאנגלית, בחטיבה המורה ללשון, ועכשיו בתיכון המורה שלי לתאטרון. טוב היא מנצחת את כולן.

מה המשפט שהכי זכור לך שמורה היה אומר בקביעות?
המחנכת שלי, זה לא משפט קבוע זה פשוט משפטים אובדניים כאלה כמו "אם אני אחייה עד אז" וכ'ו

מי היה המורה שהכי השפיע עלייך?
כשהייתי בחטיבה, היה אצלנו בבית ספר תחומי עניין, ואחד מהם היה תיאטרון, אפילו לא חשבתי ללכת לשם. הייתה המנהלת של אותם השיעורים שפשוט שכנעה אותי, בזכותה זכיתי בכל כך הרבה.

בזכות מה?
בזכות העקשנות שלה עליי, שהיא לא וויתרה לי וראתה באמת למה אני מסוגלת.

מה הופך מורה למורה טוב?
להיות בן אדם טוב, קודם כל לנסות להתחבר לתלמידים לפני שרוצים להרביץ בהם חומר.

האם קרה לך שלא הסכמת עם מעשה של מורה מסוים ובדיעבד הבנת שהוא צדק?
כן.

המקצוע תלוי במורה?
וואי לגמריי!

את מאמינה שהמורים הם מעצבי דור העתיד?
לא באופן שלם, אבל יש להם חלק נכבד.

את חושבת שאת מפגינה כבוד ראוי למורים שלך?
כן.

היית רוצה להיות מורה?
לא!

נכתב על ידי realizes , 5/10/2014 13:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrealizes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על realizes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)