לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  realizes

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

תשובות לשאלון השבועי


את אוהבת לצאת? מתי את יוצאת בדרך כלל?
אני הכי אוהבת בילויים עד השעות הקטנות של הלילה, אבל גם לצאת לבלות ביום זה אחלה. הכל תלוי לאן ועם מי

לאן את הכי אוהבת לצאת?
כל מקום שיש בו אנשים שאני אוהבת, אפילו לצאת לים עם ידיד או חברה טובה. או לפאב המוני עם מוזיקה טובה ואנשים סבבה.

ויותר חשוב- עם מי?
עם אנשים שבראש שלי, לא חייב הרבה, אפילו שניים שלושה או אחד

אילו התארגנויות את עושה לפני יציאה?
שום דבר חח מוודא שיש לי מספיק מזומן ויאללה בלאגן

מה את תמיד לוקחת איתך כשאת יוצאת?
ארנק, משקפי ראייה, מפתחות, ובעיקרון את התיק האישי שלי שיש בו הכל, כדורים למקרה הצורך חח וכו'

את בדרך כלל מארגנת יציאות או מעדיפה לזרום עם משהו ספונטני יותר?
הכי ספונטנית בעולם, שונאת לארגן וכל השטויות האלה

את מעדיפה בילויים המוניים או של קבוצה מצומצמת?
מצומצמת.

את אוהבת להכיר אנשים חדשים כשאת יוצאת?
אפשרי, למרות שאני לא בן אדם חברותי בכלל.

את אוהבת לצאת למקומות קרובים ומוכרים או שאת מעדיפה מקומות חדשים?
מקומות חדשים ללא ספק!

את חושבת שאלכוהול משפר את היציאה והופך אותה למהנה יותר?
כן, אבל לא חייב. תלוי לאן

נכתב על ידי realizes , 14/10/2014 02:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלחתי לה הודעה


עדיין לא החלטתי אם זה טוב או לא שאין לי אגו עם אנשים שאני אוהבת. 
נכתב על ידי realizes , 13/10/2014 21:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת יותר טוב


דיברתי איתו אתמול והשלמנו ושוב העניינים התחילו להתחמם אבל מזל שאנחנו יודעים את הגבול.

איתה אני לא מתכוונת לדבר

מכירים את זה שכל כך כואב לכם שאיבדתם בן אדם?

אני מרגישה את הכאב הזה פיזית בגוף, לא רק בנפש, זה אוכל אותי מבפנים.

כואב לי שהיא איבדה אותי

לא משתחצנת, אבל באמת שאני יודעת מה הייתי בשבילה וכל כך כואב לי שהיא איבדה אותי.

אבל היא עשתה את זה לעצמה

ואני בטוחה שהיא הייתה מנסה ליצור איתי קשר אם לא היה לה אותו.

אבל הפעם באמת- ההפסד כולו שלה. ואני צודקת.

נכתב על ידי realizes , 12/10/2014 13:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrealizes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על realizes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)