לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל מעורפל כרגע, אם אני אתעד יום ביומו זה יעזור לי להבין יותר לאן מועדות פניי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

Like A Villain


אני מרגישה תלויה באוויר מגובה של 8,848.86.

 

אני מדחיקה, אני לא מעוניינת לשמוע על ללמוד על עצמי כמו שמ׳ אמר לי. הוא כביכול מנסה לעזור לי, אבל הוא עושה זאת בדרך כזו קשוחה ולא רגישה בעליל.

 

אני משתוקקת לטוס כבר, להעסיק את עצמי בהנאה, ולא במחשבות.

המחשבות שלי זה הדבר הכי חשוך שקיים אצלי ואני מתחמקת מהן ובורחת הכי מהר שאני יכולה.

 

דיברתי עם ט׳ היום הוא אמר לי שהוא פגוע ממי ששכב איתה כי היא אמרה לו שזה לא מתאים לה והיא לא יציבה נפשית. היא באמת לא יציבה נפשית כי היא מוותרת על ההורס הזה, אבל כנראה שהיא הבינה משהו שהוא מעבר לחיצוניות? אני לא יודעת מה היה שם באמת...

 

שגרת האימונים ממשיכה לאיטו, אני רוצה כבר תוצאות!!!!!!!!!

 

בום בום בום טראח

https://youtu.be/Aibxit_PpAg

 

 

נכתב על ידי , 15/7/2022 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLet_go אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Let_go ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)