לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 
 
בלוגים בטבעת גרושים וגרושות
גרושים וגרושות שמספרים על החיים אחרי הזוגיות והמשפחתיות. האכזבות, היאוש, הבדידות, והאהבות החדשות. בואו נעודד האחד את השני ונהיה מעגל חברתי משלנו. יש מאיתנו כל כך הרבה שזקוקים לתמיכה והזדהות.
קטגוריה: יחסים ואהבה
מנהל/ת הטבעת: יומנה של גרושה טריה (נטע שקד)
בקש להצטרף לטבעת


Avatar יומנה של גרושה טריה ( נטע שקד )
"אם היית נשארת איתו, היית אומללה עד סוף ימייך...". עם המסר הזה יצאתי לחיים חדשים, כולי תקווה וציפיה. תוך חודשים ספורים, אני, בתמימותי עדיין, מתחילה לגלות את גודל האשליה. אני סבורה שיש למצות כל סיכוי לקשר ורוצה לשתף אתכם בחוויותי ובתובנותי.

Avatar שלוש שנים לאמצע החיים ( MrBull )
סיפורים וחוויות מהחיים האמיתיים מנקודת מבטו של גרוש בן 35+, טיולים, בילויים, מועדונים, סקס, חברים, סיפורים אישיים וסיפורים של אחרים. הכל מהכל, כל עוד אפשר.

New life ( osherit )
אמרו לי תכתבי בלוג, לכתוב זה משחרר, מעין תרפיה וירטואלית, יותר זול מפסיכולוג... אז הצטרפתי למעגל הבלוגרים, ישראלית בעיר האורות, שתצטרף בקרוב גם למעגל הגרושים גרושות וכל מחפשי האושר למינהם, ילדים, עבודה, געגועים לארץ, מחשבות, חיים, בלה בלה בלה...

Avatar מחפשת את הגשר על המים הסוערים ( חנהל'ה התבלבלה )
אמרו לי שילדים זה שמחה, אבל לא אמרו שזה רק לתקופות ושיש תקופות שהשמחה בהן איננה. אמרו לי הרבה על גידול ילדים וניסיתי, בחיי. אבל למדתי וגיליתי שאם לא אמצע את הגשר שיעביר אותי על המים הסוערים של חיי היום, כאם לשני בנים בגיל ההתבגרות וחד הורית....אטבע.....

Avatar דרוש נסיך פנוי ( יפה ועייפה )
דייטים בגיל 40,חוויות,פגישות עם גברים מאתרים וכו'



1